annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het maandelijkse overschot op uw factuur,

Topic gestart op: 08-07-23 16h49

Antwoorden: 8 antwoorden

fregilcy
Veteraan verkenner

Het maandelijkse overschot op uw factuur,

Wat gebeurt er met hetgeen je niet gebruikt van uw abonnement, de tijd die je over hebt om te bellen of de tijd die je over hebt om mobiel internet te gebruiken, iedere maand heb ik overschot, zowel voor het bellen als voor het internet, maar als ik dan eenmaal kort gebruik maak om naar mijn zoon in het buitenland te bellen, dat wordt dan toch extra buiten het abonnement aangerekend zelfs als er nog heel veel overschot is om gewoon te bellen. Moest men iedere maand het overschot terugbetalen dan zou ik zeker verschillende keren kunnen bellen naar het buitenland. Per slot van rekening je betaald voor iets en je kunt het gebruiken maar wat soepelheid zou hierin ook wel mogen als je nu een paar maanden veel over hebt zou het dan niet billijk zijn dat je dan enkele minuten naar het buitenland kunt bellen, ik weet wel winst moet er gemaakt worden maar moet het allemaal voor dezelfde ontvanger zijn?

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Helen1
Ervaren genezer

@fregilcy 

Ik vrees dat hetgeen je niet gebruikt hebt, ook niet overgedragen wordt.

Indien je ziet dat je vaak veel overschot hebt zou je eventueel naar een lager abbonement kunnen overschakelen?

Zou dit een idee zijn?

Mvg

0 pluimen
fregilcy
Veteraan verkenner

Kijk ik weet wel dat je een lager abonnement enz. kunt nemen, en inderdaad het werkt met een forfait, ik heb waarschijnlijk een van de laagste abonnementen veel kost het me niet en ik vind het alles prima ik gebruik WhatsApp enz. dat is allemaal bekend, en veranderen van operator elk heeft zijn voordelen of nadelen dat weet iedereen. Als je per vergissing een verbinding maakt van een 10 sec met het buitenland al staat er nog zoveel overschot toch zal men die halve euro aanrekenen en dan kun je zeggen ja dat zit er niet in en noem al die uitleg maar op, precies of men niet kan zien dat dit een vergissing is juist verkeerd gedrukt nog juist je kent dat je hoort de overschakeling de bel rinkeld nog niet en toch en dat is waar ik vind dat men het toch zou kunnen zien, en ik weet tis maar een halve euro of zo en ik zal niet laten van een boterham te eten maar die kleine dingen dat stoort mij het meest en ik weet tis overal zo; die computer telt het op  en de rekening valt, een vergissing  zo gaat het.  dus dat is mijn opmerking ik weet ook wel alles kost geld maar het zijn die kleine dingen, maar er zitten geen mensen die rekenen het zijn machines dat is het punt. het menselijke word  soms vergeten. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

er zitten geen mensen die rekenen het zijn machines dat is het punt. het menselijke word  soms vergeten. 

Moesten er mensen zitten ipv computers, dan zou de prijs van een abonnement de pan uit rijzen.

Telefonie, electriciteit, gas, water, banken hebben 1 ding gemeen.  Ze hebben allemaal veel, heel veel klanten.  Ze moeten automatiseren.  Iedereen wil er zo weinig mogelijk voor betalen.  Ieder extra personeelslid doet de kosten omhoog gaan, en bijgevolg de verkoopsprijs als ze nog winst willen maken. Meer personeel = hogere kostprijs = hogere verkoopsprijs.  Te hoge verkoopsprijs ?  Dan gaan de klanten naar een ander.

Minder menselijk is de prijs die we betalen voor een goedkopere dienstverlening.

 

 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat is nu eenmaal een forfait.  Voordeel is dat je op voorhand weet wat het kost. En bellen naar het buitenland zit niet in een forfait

Misschien moet je een lagere forfait nemen, of een betaalkaart - zoals reeds gezegd

Er is een operator waar je het wel kunt overnemen - maar enkel naar de volgende periode.  Dan is het weg.  En internationaal te bellen zit er niet in

Er is ook een operator met een formule waar je betaalt volgen verbruik.  De kost per minuut, of MB is dan wel hoger dan in een forfait.

Maar je vraag is eerder dat je het beltegoed kunt gebruiken om internationaal te bellen.  Kan niet, zelfs niet als je het tegoed zou overzetten want daar zit internationaal bellen niet in

Best whatsapp gebruiken om internationaal te bellen

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen