annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe Orange simkaart activeren?

Topic gestart op: 09-04-19 13h42

Antwoorden: 22 antwoorden

Mieke-H
Aspirant verkenner

Hoe Orange simkaart activeren?

OPGELOST

Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren

Graag hulp hiervoor
Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Mieke-H  via de onderstaande link kan  u uw abonnement activeren. 

https://eshop.orange.be/nl/activeren

Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
patrick2
Wijze
Wijze

@mvla  het spreekwoordelijke van het kastje naar de muur verhaal , ik weet het niet ga naar uw provider en die zegt ga naar Orange. Nu kan het technisch zijn dat er bij de overdracht iets fout gegaan is . Op het moment dat u activeerd gaat het nummer over naar orange. Stel dat er bij die overdracht iets fout loopt is de klant de dupe. De vraag is kan u nog bellen of bent u op dat nummer nog bereikbaar? Ik zal nog niet te ver in details treden maar als u aangeeft dat u geen diensten meer heeft denk ik wel waar het ligt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

ik kan nog altijd bellen met mijn jim mobile

0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

ik heb nog niet eens kunnen activeren waar je het steeds over hebt. ALs ik dat doe ken men mijn bestelnummer niet zegt het systeem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@mvla  dan ligt de fout in alle opzichten bij orange zelf hier kan u en jim mobile niks aan veranderen. Door dat uw bestelnummer niet herkend wordt kan er dus geen activering gedaan worden. @Totem  is het mogelijk dat dit voor deze ontevreden klant naar de tweede lijn wordt gebracht? Hier zal toch een oplossing voor moeten zijn lijkt mij? 

@mvla  hopelijk wordt de vraag zo snel mogelijk beantwoord . Totem is de moderator op de tribe dus hopelijk bied deze een uitkomst en een oplossing voor u.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

hopelijk wel, alvast bedankt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen