Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-04-19 13h42
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb vandaag mijn sim-kaart ontvangen maar kan deze om NIET activeren
Graag hulp hiervoor
Vanzelfsprekend ben ik telefonisch niet beschikbaar
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Mieke-H via de onderstaande link kan u uw abonnement activeren.
https://eshop.orange.be/nl/activeren
Vul daar de uw bestelnummer in en uw geboorte datum. Daarna zal uw abonnement geactiveerd worden. Moest dit niet lukken kan u de klantendienst contacteren : 02 745 95 00 of u kan altijd een shop in gaan voor de activering in orde te maken.
@mvla het spreekwoordelijke van het kastje naar de muur verhaal , ik weet het niet ga naar uw provider en die zegt ga naar Orange. Nu kan het technisch zijn dat er bij de overdracht iets fout gegaan is . Op het moment dat u activeerd gaat het nummer over naar orange. Stel dat er bij die overdracht iets fout loopt is de klant de dupe. De vraag is kan u nog bellen of bent u op dat nummer nog bereikbaar? Ik zal nog niet te ver in details treden maar als u aangeeft dat u geen diensten meer heeft denk ik wel waar het ligt.
ik kan nog altijd bellen met mijn jim mobile
ik heb nog niet eens kunnen activeren waar je het steeds over hebt. ALs ik dat doe ken men mijn bestelnummer niet zegt het systeem
@mvla dan ligt de fout in alle opzichten bij orange zelf hier kan u en jim mobile niks aan veranderen. Door dat uw bestelnummer niet herkend wordt kan er dus geen activering gedaan worden. @Totem is het mogelijk dat dit voor deze ontevreden klant naar de tweede lijn wordt gebracht? Hier zal toch een oplossing voor moeten zijn lijkt mij?
@mvla hopelijk wordt de vraag zo snel mogelijk beantwoord . Totem is de moderator op de tribe dus hopelijk bied deze een uitkomst en een oplossing voor u.
hopelijk wel, alvast bedankt