Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-19 19h15
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil graag onze abonnementen (2x Love + extra mobiel nummer) wegens administratieve problemen bij Orange overzetten naar een andere provider.
Op de site van Orange kan ik geen informatie vinden over wat men precies in welke termijn terug moet sturen.
Heeft iemand een link naar de website hoe de opzegging precies in zijn werk gaat. Ik wil dit graag weten voordat ik de opzegging verstuur.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ontsnapt op de website gaat u naar contact. Daar kan u kiezen voor een mail te sturen w dat wat Orange ook wil. Als u alles heeft ingevuld krijgt u een bericht binnen drie werk dagen of nemen ze contact met u op.In de mail die Orange u stuurs staat precies wat u moet doen voor het terug sturen van uw materialen. Uw gsm nummer daarin tegen , als u de nummers wil behouden dan NOOIT opzeggen anders gaan deze verloren. U gaat naar uw nieuwe provider en vraagt daar uw abonnement aan en dan zal er een nummer overdracht plaats vinden. Moest u een gsm erbij hebben op afbetaling houd er rekening mee dat u daar nog een restwaarde van gaat krijgen.Kleine tip maak u eerst klant bij uw nieuwe provider zodat u niet zonder internet en tv en gsm komt te zitten daarna pas opzeggen bij Orange.
Hallo Patrick,
Dank je voor het bericht. Heb het 1ste contract opgezegd en een mail gekregen dat ze het hebben ontvangen. Voor het mobiel nummer hoef ik niet bang te zijn. Dit is nooit geactiveerd op dit contract.
Ik hoop dat ze nu wel reageren maar heb er weinig vertrouwen in. Heb in totaal ruim 150 minuten met hun gebeld om het mobiele nummer te krijgen. Dat is niet gelukt. Omdat ik bel met een nederlands mobiel nummer kan de klantendienst mij ook niet terugbellen. Heb naar schatting 25 mails gestuurd. Steeds bevestiging ontvangen maar geen reactie buiten het verzoek om hun te bellen.
Als ik maandag niets gehoord heb zal ik een 2de opzegging sturen. Dan heb ik de telefoonnummers (belgische nummers) van de andere operator. Dan moet het toch in elk geval gaan lukken.
Bedankt, heb zelf geen messenger maar via iemand anders gevraagd of de opzegging geregeld is. Gelukkig werkt dat wel. 1ste opzegging is nu geregeld en spullen zijn vandaag al teruggestuurd. Nu ik weet hoe het werkt ga ik ook de 3 mobile nummers en het andere Love abonnement beeindigen. Dank u voor de hulp.