annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe abonnementen opzeggen?

Topic gestart op: 04-03-19 19h15

Antwoorden: 9 antwoorden

ontsnapt
Gewaardeerd verkenner

Hoe abonnementen opzeggen?

OPGELOST

Ik wil graag onze abonnementen (2x Love + extra mobiel nummer) wegens administratieve problemen bij Orange overzetten naar een andere provider. 

Op de site van Orange kan ik geen informatie vinden over wat men precies in welke termijn terug moet sturen.

Heeft iemand een link naar de website hoe de opzegging precies in zijn werk gaat. Ik wil dit graag weten voordat ik de opzegging verstuur.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ontsnapt  anders eens via facebook sturen via messenger. Daar reageren ze vrijwel direct en stuur dat u per direct alles wil stop zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@ontsnapt op de website gaat u naar contact. Daar kan u kiezen voor een mail te sturen w dat wat Orange ook wil. Als u alles heeft ingevuld krijgt u een bericht binnen drie werk dagen of nemen ze contact met u op.In de mail die Orange u stuurs  staat precies wat u moet doen voor het terug sturen van uw materialen. Uw gsm nummer daarin tegen , als u de nummers wil behouden dan NOOIT opzeggen anders gaan deze verloren. U gaat naar uw nieuwe provider en vraagt daar uw abonnement aan en dan zal er een nummer overdracht plaats vinden. Moest u een gsm erbij hebben op afbetaling houd er rekening mee dat u daar nog een restwaarde van gaat krijgen.Kleine tip maak u eerst klant bij uw nieuwe provider zodat u niet zonder internet en tv en gsm komt te zitten daarna pas opzeggen bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
ontsnapt
Gewaardeerd verkenner

Hallo Patrick,

Dank je voor het bericht. Heb het 1ste contract opgezegd en een mail gekregen dat ze het hebben ontvangen. Voor het mobiel nummer hoef ik niet bang te zijn. Dit is nooit geactiveerd op dit contract.

Ik hoop dat ze nu wel reageren maar heb er weinig vertrouwen in. Heb in totaal ruim 150 minuten met hun gebeld om het mobiele nummer te krijgen. Dat is niet gelukt. Omdat ik bel met een nederlands mobiel nummer kan de klantendienst mij ook niet terugbellen. Heb naar schatting 25 mails gestuurd. Steeds bevestiging ontvangen maar geen reactie buiten het verzoek om hun te bellen.

Als ik maandag niets gehoord heb zal ik een 2de opzegging sturen. Dan heb ik de telefoonnummers (belgische nummers) van de andere operator. Dan moet het toch in elk geval gaan lukken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@ontsnapt  anders eens via facebook sturen via messenger. Daar reageren ze vrijwel direct en stuur dat u per direct alles wil stop zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


ontsnapt
Gewaardeerd verkenner

Bedankt, heb zelf geen messenger maar via iemand anders gevraagd of de opzegging geregeld is. Gelukkig werkt dat wel. 1ste opzegging is nu geregeld en spullen zijn vandaag al teruggestuurd. Nu ik weet hoe het werkt ga ik ook de 3 mobile nummers en het andere Love abonnement beeindigen. Dank u voor de hulp.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen