Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-03-19 19h15
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil graag onze abonnementen (2x Love + extra mobiel nummer) wegens administratieve problemen bij Orange overzetten naar een andere provider.
Op de site van Orange kan ik geen informatie vinden over wat men precies in welke termijn terug moet sturen.
Heeft iemand een link naar de website hoe de opzegging precies in zijn werk gaat. Ik wil dit graag weten voordat ik de opzegging verstuur.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik heb net bevestiging gekregen van Orange dat mijn LOVE pakket is opgezegd.
Dit verliep correct via Easy Switch. Echter weet ik niet hoe ik de modem moet terug sturen...
Is dit gewoon inpakken, en naar de post gaan + bewijs vragen zodat ik dit naar Orange kan sturen?
Mvg,
Tim
Beste,
Ik heb net bevestiging gekregen van Orange dat mijn LOVE pakket is opgezegd.
Dit verliep correct via Easy Switch. Echter weet ik niet hoe ik de modem moet terug sturen...
Is dit gewoon inpakken, en naar de post gaan + bewijs vragen zodat ik dit naar Orange kan sturen?
Mvg,
Tim
Ugh @TMCLS93,
@patrick2 heeft wel gelijk ! 🙂
Hier vind nog je een gedailleerde beschrijving van wat er allemaal moet teruggestuurd worden zodat er niets ontbreekt.
Totem wordt wel een beetje droevig om te lezen dat je weg wil :s
Totem's zonnegroeten,
Totem
@TMCLS93 ja deze dient terug gestuurd te worden met de post. Wacht op een bevestiging die Orange u stuurt dat u uw pakket kan terug sturen. Kijk dus goed in de email box en eventueel de spam box want daarin krijgt u de bevestiging alles terug te sturen. Vervolgens een doos nemen ergens van bij u thuis en daarin doen en goed inpakken. Dan naar de post gaan en binnen doen. Het is allemaal gratis dus geen kosten aan verbonden . Eenmaal terug thuis gebruik dan deze link voor het bewijs van terugzending , dat dient nog naar Orange gestuurd te worden.
In principe hoef je zelf niets te doen. Je gaat naar de nieuwe operator en geeft daar uw Easy-Switch ID en zij regelen alles.
Je Easy-Switch ID kun je vinden op je factuur.