annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe abonnementen opzeggen?

Topic gestart op: 04-03-19 19h15

Antwoorden: 9 antwoorden

ontsnapt
Gewaardeerd verkenner

Hoe abonnementen opzeggen?

OPGELOST

Ik wil graag onze abonnementen (2x Love + extra mobiel nummer) wegens administratieve problemen bij Orange overzetten naar een andere provider. 

Op de site van Orange kan ik geen informatie vinden over wat men precies in welke termijn terug moet sturen.

Heeft iemand een link naar de website hoe de opzegging precies in zijn werk gaat. Ik wil dit graag weten voordat ik de opzegging verstuur.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ontsnapt  anders eens via facebook sturen via messenger. Daar reageren ze vrijwel direct en stuur dat u per direct alles wil stop zetten. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
TMCLS93
Gewaardeerd verkenner

Beste,

Ik heb net bevestiging gekregen van Orange dat mijn LOVE pakket is opgezegd.
Dit verliep correct via Easy Switch. Echter weet ik niet hoe ik de modem moet terug sturen...

Is dit gewoon inpakken, en naar de post gaan + bewijs vragen zodat ik dit naar Orange kan sturen?

 

Mvg,

Tim 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

Ik heb net bevestiging gekregen van Orange dat mijn LOVE pakket is opgezegd.
Dit verliep correct via Easy Switch. Echter weet ik niet hoe ik de modem moet terug sturen...

Is dit gewoon inpakken, en naar de post gaan + bewijs vragen zodat ik dit naar Orange kan sturen?

 

Mvg,

Tim 

Ugh @TMCLS93,

@patrick2 heeft wel gelijk ! 🙂

Hier vind nog je een gedailleerde beschrijving van wat er allemaal moet teruggestuurd worden zodat er niets ontbreekt.

Totem wordt wel een beetje droevig om te lezen dat je weg wil :s

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@TMCLS93  ja deze dient terug gestuurd te worden met de post. Wacht op een bevestiging die Orange u stuurt dat u uw pakket kan terug sturen. Kijk dus goed in de email box en eventueel de spam box want daarin krijgt u de bevestiging alles terug te sturen. Vervolgens een doos nemen ergens van bij u thuis en daarin doen en goed inpakken. Dan naar de post gaan en binnen doen. Het is allemaal gratis dus geen kosten aan verbonden . Eenmaal terug thuis gebruik dan deze link  voor het bewijs van terugzending , dat dient nog naar Orange gestuurd te worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Da's duidelijk Patrick 😊

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@ontsnapt 

In principe hoef je zelf niets te doen. Je gaat naar de nieuwe operator en geeft daar uw Easy-Switch ID en zij regelen alles.

Je Easy-Switch ID kun je vinden op je factuur.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen