Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-19 08h20
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil graag een klacht tegen Orange neerleggen. Deze gaat over een mobielnummer dat ze 3 maanden dubbel in rekening hebben gebracht (zowel bij mij als de nieuwe eigenaar van het nummer). Ondanks dat ze de overdracht schriftelijk hebben bevestigd zijn ze deze bevestiging kwijt. Heb ze de schriftelijke bevestiging toegestuurd maar deze zijn ze ook kwijt. Heb ze de overname papier toegestuurd en dan krijg je een mail of je de overname papieren toe zil sturen. Heb ze de bevestiging van het abonnement van de nieuwe eigenaar toegestuurd maar deze kunnen ze niet vinden in hun systeem. In totaal heb ik 250 minuten met hun gebeld maar ze krijgen het niet geregeld en zijn steeds alle papieren kwijt.
Ik heb hun gevraagd waar ik een klacht kan neerleggen. Geen reactie. Via messanger is de enige reactie dat ik moet betalen.
Ik wil nu ook geen klacht meer neerleggen bij Orange omdat dat geen enkele zin heeft maar bij een officiele instantie. Wie weet waar dit kan. Het hoeft niet kosteloos te zijn.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ontsnapt wat een vervelende situatie wat er allemaal gebeurd ( is ) . U kan eventueel bij Testaankoop een klacht neerleggen maar natuurlijk kan u via de website van Orange ook een klachten formulier neer leggen. Hopelijk gaat het allerzins nog in orde komen.
@BN schreef:
waar vind ik info van ombudsman,
heb het ook gehad
bijna 4 maand zonder tv
en geen hulp
Hier http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
@Naomi1 ah zo . Een heel drama enkel voor een stopzetting van je diensten. Weet je wat je doet je belt naar de klantendienst en zet gewoon je diensten stop. Zie wel dat gsm nummer en dergelijke bij Telenet is zodat je deze kan blijven gebruiken. Dan via onderstaande link stuur je het bewijs op dat je decoder en modem binnen zijn en het is opgelost. Bij de juiste diensten zien zij dan dat je alles hebt binnen gebracht. Regel de creditnota via de facturatie dienst en het is opgelost.
https://www.orange.be/nl/form/bewijs-van-teruggave-van-je-internet-en-tv-apparatuur
Kan je dit misschien helpen ????