Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Leidende sjamaan

Inloggen klantenzone niet mogelijk

OPGELOST

@Totem  

Heb net een nieuwe update mogen ontvangen van de My Orange app en die werkt geen probleem. Maar als ik wil inloggen op de klantenzone krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en of wachtwoord niet correct zijn. Ik ben meer dan 100 % zeker dat het wel klopt maar kan het zijn dat er iets aangepast wordt achterliggend ? Of is er iets anders aan de hand? 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Highlighted
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Dag @patrick2 

 

Er zijn momenteel intern wel een aantal technische problemen die men aan het oplossen is. 

Zou daarmee te maken kunnen hebben.

 

groeten,

Tom

 

Highlighted
Leidende sjamaan

@TomB  dat is dan heel duidelijk . Bedankt voor het snelle antwoord dan hoeven we ons geen drukte te maken en weten andere Tribers het nu ook. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

@patrick2 

Welke versie heb jij dan? Ik heb de versie 5.0 en die is van februari. Geen update beschikbaar ....

EDIT: inloggen op mijn klantenzoen op PC werkt feilloos ...

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@Cdt24801  is niet mogelijk , niet via chrome ook niet via Safari . 

@Totem  krijg deze foutmelding :

Schermafbeelding 2020-05-14 om 01.01.25.png

 

Toch nog opgelost , nu kan ik terug inloggen !!! 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Leidende sjamaan

Da's een vreemd verhaal ..... 🤔

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Tja @Cdt24801  snap het eigenlijk ook niet helemaal. Had de update gedaan op de gsm , oke dat werkte en kon inloggen. Dan wilde ik op de pc inloggen dat ging niet , TomB had de post gezien en zei dat er intern iets niet correct liep , oke dan heb ik gewacht. En ja dan de fout code en ineens erna kon ik wel inloggen. Straks nog eens zien. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Tis wel een spannend verhaal ..... 😅

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  

Heb net een nieuwe update mogen ontvangen van de My Orange app en die werkt geen probleem. Maar als ik wil inloggen op de klantenzone krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam en of wachtwoord niet correct zijn. Ik ben meer dan 100 % zeker dat het wel klopt maar kan het zijn dat er iets aangepast wordt achterliggend ? Of is er iets anders aan de hand? 

Hallo @patrick2,

Bedankt voor de update ! Hou ons zeker op de hoogte 🙂

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen