annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

“#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

Topic gestart op: 23-04-18 13h43

Antwoorden: 23 antwoorden

DavidNer
Orange-expert
Orange-expert

“#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

NL

Hallo allemaal!

David hier, van het Prepaid Marketing Team van Orange HQ. Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag zou willen stellen:

  1. Wist je al dat er op dit moment een promotie is voor prepaid Tempo Giga klanten, waarmee je gratis kunt bellen met andere Tempo Giga gebruikers? Het enige wat je hoeft te doen is een nieuwe Tempo Giga kaart kopen, of je huidige Tempo Giga kaart herladen met minstens 15 euro via de app of de website.
  2. Wat vind je van deze promotie? Zou dit iets voor jou zijn?
  3. Heb je problemen ervaren bij het gebruik van deze promotie? Zijn er onduidelijkheden?

Alle feedback is welkom en hopelijk kan ik alle vragen die jullie nog hebben beantwoorden!

Prettige dag!

David

Labels (3)
23 ANTWOORDEN 23
thomiwilli
Gewaardeerd verkenner

Het zou beter zijn om belminuten bij te geven bij de bonussen (zoals 4G en sms'en). Dan heb je in de app altijd een handig overzicht van hoeveel 4G, sms'en en belminuten je nog hebt Smiley Vrolijk 

De belwaarde zelf kan dan makkelijk gebruikt worden voor bv. een De Lijn ticket of om extra mobiele data/belminuten te kopen. 

Bart_
Ervaren verkenner

Op zich een mooie geste, dat onbeperkt bellen, maar zou Orange zich niet beter toespitsen op wat de huidige gebruiker echt nodig heeft: meer en meer data.

Nu weet ik dat er een formule is waarbij onbeperkte data wordt aangeboden, maar tussen de regels door toch met een discuteerbare kanttekening, namelijk de terugval naar een hele lage snelheid als de 20Gb data opgebruikt is. Streamen is dan zo goed als onmogelijk.

Nu weet ik ook dat 20Gb al behoorlijk veel is, maar toch, het begrip 'onbeperkt' heeft hier een bijsmaakje Smiley Knipoog

Tempo en onbeperkt bellen... zijn er klanten die deze combinatie als zinvol zien? Is hier vraag naar? Als dat erg gewild is: zeker doen! Maar ik denk dat de verhoging (naast de verdubbeling in de LOVE combinatie) van de aangeboden data NOG meer op prijs gesteld wordt...

bram1989
Ervaren verkenner

Feedback :

Promo is bijna waardeloos. Bellen doen we nog amper, meer via whatsapp,FB, Facetime audio, of andere diensten. En dan nog beperkt van Tempo Giga naar Tempo Giga... Smiley Onverschillig Het zou beter geweest zijn om dit onbeperkt naar Orange klanten te lanceren. Dan had deze extra service misschien nog een nut 🙂 !

investbanking
Ervaren genezer

Die promo is inderdaad waardeloos omdat je altijd je vrienden moet vragen of ze Tempo giga klanten zijn. Zoals al gezegd in de Franstalige gedeelte van Tribe, zoeken klanten naar simpele aanbiedingen. Bellen van Orange Belgium naar Orange Belgium kost bijna niks en het is perfect mogelijk om dit eventueel alleen in de daluren (om kosten te verminderen) aan te bieden. 

Make things simple please

Leden met de meeste pluimen