annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

“#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

Topic gestart op: 23-04-18 13h43

Antwoorden: 23 antwoorden

DavidNer
Orange-expert
Orange-expert

“#JouwMening - Onbeperkt bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga

NL

Hallo allemaal!

David hier, van het Prepaid Marketing Team van Orange HQ. Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag zou willen stellen:

  1. Wist je al dat er op dit moment een promotie is voor prepaid Tempo Giga klanten, waarmee je gratis kunt bellen met andere Tempo Giga gebruikers? Het enige wat je hoeft te doen is een nieuwe Tempo Giga kaart kopen, of je huidige Tempo Giga kaart herladen met minstens 15 euro via de app of de website.
  2. Wat vind je van deze promotie? Zou dit iets voor jou zijn?
  3. Heb je problemen ervaren bij het gebruik van deze promotie? Zijn er onduidelijkheden?

Alle feedback is welkom en hopelijk kan ik alle vragen die jullie nog hebben beantwoorden!

Prettige dag!

David

Labels (3)
23 ANTWOORDEN 23
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

"Ugh @statsurfer,"

1. het is satsurfer 

Je schreef: "Met Tempo Giga bel gratis naar andere Tempo Giga nummers, dit is standard ingesteld onafhankelijk van je herladings methode."

sorry, ik ken het product beter dan jij/jullie helpdesk. 😮

Echt waar, zal jullie eens opleiding komen geven. En wil niet arrogant overkomen. Maar telkens merk ik dat bij gesprekken met de helpdesk (niet dat ik er zoveel heb). Ook bij andere telco's hoor. 😆 20 jaar ervaring op telecomfora. vb. Edpnet die via Orange netwerk werkt, beweert geen voWIFI te hebben. Onlangs lees ik van iemand op een forum, dat hij ondanks slecht signaal, gelukkig via voWIFI kan bellen, via jawel...Edpnet (en dus Orange)....begrijpe wie kan als de helpdesk het zelf niet weet.

Onlangs, server paar dagen plat om online te herladen. Maar wat -sommige- mensen op de helpdesk niet weten, als je de dag voor vervaldag herlaadt, dat je data gecumuleerd wordt. (dus je verliest uw data niet). Met een max. VAN 20 gb.

er stond nog 18 GB data en dus was herlading 10 € voldoende ipv 15 € (herlaadtickets liggen hier ook in de kast, die ik via b2B in winkel X met een mooie korting aanschaf). 10 € van uw beltegoed afhalen voor data, zorgt NIET voor het behoud van uw data!!!

Ik kreeg de reactie als ik belde: 'ja, mijnheer ik zal 10 € voor je herladen'....bam, weg...vroeg geen visa of niets....Had die 'slimme' 10 € van mijn belkrediet afgenomen, wat ik NIET gevraagd had. OK, stond bijna 100 € op, maar moeten zij zich toch niet mee moeien. Ik gebruik het liever voor Google Play/PSN Store/... dan dure data te kopen. Moest dan nog een oplossing vinden om voor 00.00 u. een echte herlading te doen van 10 €. Die 10 € heb ik als belkrediet teruggekregen, maar is NIET terug bij mijn belwaarde gezet, en nochtans HUN fout.

@Totem: Waarom antwoordt de helpdesk dan 2X dat er een verschil zit tussen online herladen, en herladen met een ticket??? 😲 En jij verkondigt dat er geen verschil tussen zit. Heb het al ontelbare keren kunnen vaststellen! Dat was mijn betoog!! Nog even met feiten bevestigen door een screenshot van prepaidkaart van mijn zoon en van mij. Herladen met herlaadticket: geen gratis bellen tussen tempo gigaklanten, bel ik via helpdesk: wel gratis bellen. Begrijpe wie kan.

Heb de reacties helpdesk nog in vorige post gezet voor de duidelijkheid!!! Erover gelezen? 😮

Je schreef: "maar voor de rest zou het helemaal gratis zijn, zelf als je via ticket herlaadt." 😂

Informeer je nog even bij de helpdesk a.u.b. 😭 Ik weet ondertussen wel beter.

Ugh @satsurfer,

Je hebt gelijk ! Totem heeft de vraag gesteld aan de strategische geesten en het wordt inderdaad vermeld in de algemene voorwaarden. De optie gratis bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga wordt geactiveerd door online herlaadbeurten. De bedoeling hiervan is dat we digitale kanalen willen promoteren.

Je weet het dus wel beter... For this time 😉

Aarzel zeker niet om contact op te nemen met de helpdesk, je kan ook het webcare team via sociale media contacteren als je niet tevreden bent met de klantendienst.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

Dus boodschap is: 'bellen naar helpdesk met herlaadcode om gratis bellen naar gigaklanten mogelijk te maken'. Begrijpe wie het kan. 😭

0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

@Totem 

"Ugh @statsurfer,"

1. het is satsurfer 

Je schreef: "Met Tempo Giga bel gratis naar andere Tempo Giga nummers, dit is standard ingesteld onafhankelijk van je herladings methode."

sorry, ik ken het product beter dan jij/jullie helpdesk. 😮

Echt waar, zal jullie eens opleiding komen geven. En wil niet arrogant overkomen. Maar telkens merk ik dat bij gesprekken met de helpdesk (niet dat ik er zoveel heb). Ook bij andere telco's hoor. 😆 20 jaar ervaring op telecomfora. vb. Edpnet die via Orange netwerk werkt, beweert geen voWIFI te hebben. Onlangs lees ik van iemand op een forum, dat hij ondanks slecht signaal, gelukkig via voWIFI kan bellen, via jawel...Edpnet (en dus Orange)....begrijpe wie kan als de helpdesk het zelf niet weet.

Onlangs, server paar dagen plat om online te herladen. Maar wat -sommige- mensen op de helpdesk niet weten, als je de dag voor vervaldag herlaadt, dat je data gecumuleerd wordt. (dus je verliest uw data niet). Met een max. VAN 20 gb.

er stond nog 18 GB data en dus was herlading 10 € voldoende ipv 15 € (herlaadtickets liggen hier ook in de kast, die ik via b2B in winkel X met een mooie korting aanschaf). 10 € van uw beltegoed afhalen voor data, zorgt NIET voor het behoud van uw data!!!

Ik kreeg de reactie als ik belde: 'ja, mijnheer ik zal 10 € voor je herladen'....bam, weg...vroeg geen visa of niets....Had die 'slimme' 10 € van mijn belkrediet afgenomen, wat ik NIET gevraagd had. OK, stond bijna 100 € op, maar moeten zij zich toch niet mee moeien. Ik gebruik het liever voor Google Play/PSN Store/... dan dure data te kopen. Moest dan nog een oplossing vinden om voor 00.00 u. een echte herlading te doen van 10 €. Die 10 € heb ik als belkrediet teruggekregen, maar is NIET terug bij mijn belwaarde gezet, en nochtans HUN fout.

@Totem: Waarom antwoordt de helpdesk dan 2X dat er een verschil zit tussen online herladen, en herladen met een ticket??? 😲 En jij verkondigt dat er geen verschil tussen zit. Heb het al ontelbare keren kunnen vaststellen! Dat was mijn betoog!! Nog even met feiten bevestigen door een screenshot van prepaidkaart van mijn zoon en van mij. Herladen met herlaadticket: geen gratis bellen tussen tempo gigaklanten, bel ik via helpdesk: wel gratis bellen. Begrijpe wie kan.

Heb de reacties helpdesk nog in vorige post gezet voor de duidelijkheid!!! Erover gelezen? 😮

Je schreef: "maar voor de rest zou het helemaal gratis zijn, zelf als je via ticket herlaadt." 😂

Informeer je nog even bij de helpdesk a.u.b. 😭 Ik weet ondertussen wel beter.

0 pluimen
satsurfer
Veteraan verkenner

herlading voor mezelf

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@satsurfer 

Ik heb uw relaas aandachtig gelezen en ik kan u wel volgen, maar er iets aan doen, dat kan ik niet hoor ... Dat kan niemand hier, wij zijn zelf ook allemaal gewone Orange klanten hoor ...

De moderators en CM zijn wel Orange medewerkers, maar hun taak is het om het forum in goede banen te leiden, geenszins om de klantendienst te vervangen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen