Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-04-18 13h43
Antwoorden: 23 antwoorden
NL
Hallo allemaal!
David hier, van het Prepaid Marketing Team van Orange HQ. Ik heb een aantal vragen die ik jullie graag zou willen stellen:
Alle feedback is welkom en hopelijk kan ik alle vragen die jullie nog hebben beantwoorden!
Prettige dag!
David
De laatste keer dat @DavidNer iets gepost heeft op Tribe is bijna twee jaar geleden .... Of hij hier nog meeleest is een vraagteken ...
Mijn dochter en ik hebben beide een Tempo Giga herlaadkaart aangeschaft in januari.
Omdat we dan onbeperkt kunnen bellen naar elkaar.
Toch worden die gesprekken aangerekend.
Dus ik heb problemen bij het gebruik van deze promotie.Ondertussen toch wel voor heel wat euro's herladen voor ons tweetjes.
@Annegelique schreef:
Mijn dochter en ik hebben beide een Tempo Giga herlaadkaart aangeschaft in januari.
Omdat we dan onbeperkt kunnen bellen naar elkaar.
Toch worden die gesprekken aangerekend.
Dus ik heb problemen bij het gebruik van deze promotie.Ondertussen toch wel voor heel wat euro's herladen voor ons tweetjes.
Als de voorwaarden zijn dat je onbeperkt kan bellen van Tempo Giga naar Tempo Giga zouden die gesprekken dus niet aangerekend mogen worden. Als dat wel gebeurt zou je de klantendienst moeten contacteren om dat recht te zetten.
Hallo,
Eerlijk gezegd is dit eerder waardeloos, ook al is het een geste 🙂
Tempo Giga klanten zijn dataverbruikers, ikzelf gebruik de sim in een mifi, bellen gaat al niet met dat ding 🙂
Een echt mooie tegemoetkoming aan Uw klanten zou het, op een serieuze manier, omzetten van belwaarde naar data zijn, zoals de pas gestarte Giga-promotie die nu loopt.
Het huidige omzetten van belwaarde naar data via “optie toevoegen” is onbegrijpelijk slecht.
Thierry