Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
patrick2
Leidende genezer

Re: KLantenzone, rare kuren?

@Converted  uw klantenzone gaat binnen de 48 uur in orde moeten zijn, dus u kan na 48 uur aanmelden met een eigen gemaakt account , uw email adres. Ook uw app op gsm is dan in orde. U kunt eens testen vandaag al via de app op de gsm of uw nummer herkent wordt zodat u de app al kan gebruiken. Ook op de pc kan u eens kijken of uw nummer herkent wordt. Het heeft niet echt te maken met het feit dat het werkdagen moeten zijn aangezien de pc zijn werk ook in het weekend doet. Dat uw profiel niet herkent wordt of uw klantenzone na 48 uur pas in orde kan zijn heeft met de activering te maken van uw nummer. Dus het kan perfect mogelijk zijn dat uw nummer nu herkent wordt maar ook eventueel morgen pas. Moest het dinsdag niet in orde zijn dat kan u best eens via facebook bericht sturen of de klantendienst bellen voor verdere info.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@patrick2  schreef:

@Converted  uw klantenzone gaat binnen de 48 uur in orde moeten zijn, dus u kan na 48 uur aanmelden met een eigen gemaakt account , uw email adres. Ook uw app op gsm is dan in orde. U kunt eens testen vandaag al via de app op de gsm of uw nummer herkent wordt zodat u de app al kan gebruiken. Ook op de pc kan u eens kijken of uw nummer herkent wordt. Het heeft niet echt te maken met het feit dat het werkdagen moeten zijn aangezien de pc zijn werk ook in het weekend doet. Dat uw profiel niet herkent wordt of uw klantenzone na 48 uur pas in orde kan zijn heeft met de activering te maken van uw nummer. Dus het kan perfect mogelijk zijn dat uw nummer nu herkent wordt maar ook eventueel morgen pas. Moest het dinsdag niet in orde zijn dat kan u best eens via facebook bericht sturen of de klantendienst bellen voor verdere info.

Mijn nummer is overgedragen donderdagmorgen. Dus dan stond het al actief.

Dan zijn we al bijna 3 dagen verder...

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Converted  je hat nummer is actief maar uw profiel is dan nog niet geheel actief om de inlog in orde te maken. Achterligged is er nog iets wat ook dient door te lopen. Bij elke provider is dit zo en ook kwa activering van sites of apps. Kijk naar telenet en Proximus is allemaal hetzelfde , nummer kan men gebruiken maar het profiel is nog niet geheel in orde.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@patrick2  schreef:

@Converted  je hat nummer is actief maar uw profiel is dan nog niet geheel actief om de inlog in orde te maken. Achterligged is er nog iets wat ook dient door te lopen. Bij elke provider is dit zo en ook kwa activering van sites of apps. Kijk naar telenet en Proximus is allemaal hetzelfde , nummer kan men gebruiken maar het profiel is nog niet geheel in orde.

Gelijk heb je. Alles werkt al hoor. Zoals aankopen doen met belkrediet. Enkel VVM en de klantenzone. Ik dacht dat 2dagen (ook weekend was) Anders hadden ze er wel werkdagen bijgezet... Soit, het zal een beetje druk zijn zeker.

Converted
Ervaren verkenner

@Converted  schreef:

@patrick2  schreef:

Gelijk heb je. Alles werkt al hoor. Zoals aankopen doen met belkrediet. Enkel VVM en de klantenzone. Ik dacht dat 2dagen (ook weekend was) Anders hadden ze er wel werkdagen bijgezet... Soit, het zal een beetje druk zijn zeker.

Het werkt:-) Sinds 15 juli om 3u.

Highlighted
Surfer
Leidende verkenner

Update news:

* Er is een technische storing bij Orange. De techniekers zijn bezig om het probleem op te lossen. Dit vernam ik, toen ik naar Orange had gebeld en de medewerker mij heeft uitgelegd. 

Als er morgen geen verbetering is, dan kan je terugbellen naar Orange.

Herinnering: Mijn gegevens 'overzicht' is blanco in mijn klantzone; vandaar dat ik vorige week plotseling niks zag. Zelfs mijn verbruik van Easy internet@home via Flybox.

Geduld oefenen is mijn tip  Smiley Vrolijk

Surfer
Leidende verkenner

Update news:

* Nog geen verbetering van de klantenzone, waar ik mijn verbruik via pc niet kan zien (ook in andere browsers en iedem op een andere pc, nul komma nul). 

* Via gsm (langs Firefox) kan ik wel mijn verbruik zien in de klantenzone.

* Ik heb zonet bij het ontbijt, andere klantenzone topic te hebben gelezen en ziet er zo uit dat de klantenzone een zwakke broertje is bij Orange (dat gevoel heb ik wel). Enfin zul je zeggen, je kan toch te minste je verbruik zien via gsm. 

* Zou het niet handiger en éénvoudig zijn, als Orange op klantennummer van de klant, de diensten kan linken, die de klant bij hen afneemt. Maar dan ook alles, net zoals ik dit bij Telenet had. En niet dat de klant een account moet maken met z'n e-mail. Misschien een ideetje?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen