Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-19 19h32
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Zoals je kan zien bij de screenshot kan ik mijn abonnement niet betalen. Ik heb geprobeerd om mijn factuur te betalen via mijn smartphone (via de Orange-app en chrome), laptop en mijn computer. Het factuur moest betaalt zijn tegen 18/12/2019 en ik weet niet meer of ik die betaalt heb maar in de klantenzone staat die als niet betaalt.
Ik heb dit probleem al voor een week maar ik dacht dat het opgelost ging worden maar toch niet?
Ik wil gewoon niet beboet worden voor iets waar ik zelf niks aan kan doen. Heeft iemand dit probleem al gehad en weet die een mogelijke oplossing?
Alvast bedankt!!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het probleem heeft zich eigen opgelost. Heb mijn factuur kunnen betalen. Ik denk dat het probleem lag aan hun payment service dus daarom kreeg ik elke keer de error melding (zoals de screenshot).
Ik wil graag iedereen bedanken voor al het hulp en mogelijke oplossingen.
Ownerszz
is het intussen opgelost?
Zo neen verwijder de app eens en al je caches.
Start volledig opnieuw op.
Download hem opnieuw.
En probeer het nog eens.
Succes.
@Josette het heeft niks met de app zelf te maken. Er is ook aangegeven dat het niet lukt via de pc , via de klantenzone. Dit kan je niet verwijderen he . Het is een technische fout bij Orange waardoor er iets mis loopt.
Oké Patrick, maar bij mij heeft het ooit geholpen met
iets anders dat ik moest betalen, vandaar dat ik dat dacht
Groetjes Josette.
@Ownerszz ten eerste , heeft u een domiciliering erop staan ?
Zo ja , u heeft betaald en het is in orde. Misschien een probleem met de klantenzone door de verwerkingen. Of te weinig saldo op de rekening waardoor de factuur niet betaald is.
Zo nee , betaald u dus handmatig ? Dan zou ik de klantendienst bellen de 5000 en uitleggen wat de situatie is. Zij kunnen dan nakijken of de betalingen binnen gekomen zijn.
Weet wel dat ze u niet zomaar kunnen beboeten door een systeem fout bij hun. Ook een herinnering's kost mag niet meer aangerekend worden bij uw eerste herinnering's brief . Dus de oplossing ff bekijken die ik u heb geboden maar er is nog geen paniek .
Dank u voor uw antwoord.
Om uw vraag te beantwoorden: Ja ik betaal handmatig omdat ik geen domiciliering wil doen.
Ik ga morgen bellen naar 5000 en zien wat ze zeggen.
Ik laat deze thread open staan totdat het opgelost is.