- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Klantenservice onbereikbaar
Ik probeer al dagen de klantenservice te bereiken, maar krijg geen gehoor. Ook via sociale media wederom geen gehoor. Wat een schande...
Ik ben zo pas overgeschakeld van Orange naar Hey (dochterbedrijf), maar door de overschakeling heb ik een factuur te veel betaald. Graag krijg ik het geld van deze factuur terug!
3 ANTWOORDEN 3
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Je zult toch langs de klantendienst moeten gaan om je geld terug te krijgen @BirgitMJ
Best is aan de lijn te blijven en niet te opteren om teruggebeld te worden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@BirgitMJ goedemorgen,
dan zal het zeer druk zijn hé.
Het is zoals @Cdt24801 je schrijft, geduld
om terugbetalingen is een goede deugd, de facturatie gebeurd om de maand.
Ja kan hier ook eens lezen gaan,
https://www.orange.be/nl/contact#/
Fijne dag.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
