Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-12-18 16h14
Antwoorden: 25 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij het inloggen van de klantenzone vernieuwd de brower enkel de pagina.
Ik krijg geen fout melding of iets dergelijks
Dit doet hij bij de browsers : Chrome - Edge en Firefox, dus daaraan ligt het niet.
Wat zou hier de oplossing voor kunnen zijn ?
Alavst bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ok
De klantenzone werkt weer sinds gisteren, maar sinds deze morgen weer toegang als beheerder ,
@patrick2 ik helaas een zakelijk nummer op mijn telefoon, dus kan daar privé niets mee doen.
maar toch bedankt voor de info
Ik heb daarnet toch geen probleem meer ondervonden met de klantenzone ... En ik heb niks gedaan aan mijn browser qua cash en cookies ... Maar je hebt wel gelijk, dat kan nooit kwaad. Moet je wel elke keer opnieuw alles ingeven om aan te loggen.
Ik heb nog nooit mijn verbruik kunnen zien van het internet, heb altijd een foutmelding :
Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen.
@Anonymous vreemd want ik inderdaad ik heb ook altijd die foutmelding gehad. Maar nu zie ik sinds gisteren , kan ook eerder zijn maar niet gekeken , mijn verbruik wel saan van het internet. Misschien ff geduld hebben en dat het bij iedereen punt gezet gaat worden.