annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 12-12-22 09h34

Antwoorden: 11 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

Klantenzone

Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".

Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding . 

Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Inderdaad @Rosario hun abonnementen zijn heel concurentieel

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Rosario goedemorgen,

je kan ook de app van My Orange downloaden.

Daar kan je dan alles zien wat je hebt verbruikt.

Succes.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen