Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-12-22 09h34
Antwoorden: 11 antwoorden
Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".
Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding .
Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .
Ik kan je alleen maar gelijk geven @Rosario
Op de app in mijn GSM kan ik niets zien omdat ik heb een abonnement bij Orange voor internet en tv .
Voor de app van Orange op uw GSM moet jij een simkaart hebben van Orange anders kunt jij niets zien.
Zou toch eens een mobiel abonnement overwegen bij Orange @Rosario
(1) Go Plus staat nu aan 16 EUR Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België
(2) Je betaalt nu voor Home Internet 42 EUR/maand. Met een mobiel abonnement erbij betaal je 38 EUR/maand
Je moet de bestelling voor mobiel abonnement wel op de website doen - niet naar een winkel gaan
Ik heb 2 GSM abonnementen bij Base en ik betaald 10€ per abonnement = 20€ voor 2 abonnementen , onbeperkt bellen en 5GB data + data Jump .
Dus voor mij is GSM bij Orange niet interessant .