annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenzone

Topic gestart op: 12-12-22 09h34

Antwoorden: 11 antwoorden

Rosario
Gewaardeerd verkenner

Klantenzone

Als ik naar mijn klantenzone gaat krijg ik altijd deze melding : "Door een technisch probleem konden we je aanvraag niet verzenden. Gelieve het later opnieuw te proberen".

Ik probeer al ganse de week en ik krijg altijd dezelfde melding . 

Waarom krijg ik deze melding en waarom kan ik niet mijn verbruik zien ? .

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Gregory
Wijze
Wijze

Ik kan je alleen maar gelijk geven @Rosario 

0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Op de app in mijn GSM kan ik niets zien omdat ik heb een abonnement bij Orange voor internet en tv .

Voor de app van Orange op uw GSM moet jij een simkaart hebben van Orange anders kunt jij niets zien.

Josette
Wijze
Wijze

@Rosario stond er niet bij vermeld hé in je vraag.

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Gregory
Wijze
Wijze

Zou toch eens een mobiel abonnement overwegen bij Orange @Rosario 

(1) Go Plus staat nu aan 16 EUR Promo op onze gsm-abonnementen | Orange | Orange België

(2) Je betaalt nu voor Home Internet 42 EUR/maand.  Met een mobiel abonnement erbij betaal je 38 EUR/maand

Je moet de bestelling voor mobiel abonnement wel op de website doen - niet naar een winkel gaan

0 pluimen
Rosario
Gewaardeerd verkenner

Ik heb 2 GSM abonnementen bij Base en ik betaald 10€ per abonnement = 20€ voor 2 abonnementen , onbeperkt bellen en 5GB data + data Jump .

Dus voor mij is GSM bij Orange niet interessant .

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen