Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Romy1986
Gewaardeerd verkenner

Klantezone niet beschikbaar

OPGELOST

Ik kan enkel mijn betaalde facturen zien en niets anders. Heb 3 abbonement bij orange en altijd problemen. Misschien overwegen om over te stappen want dit is echt niets

Labels (2)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Leidende genezer

Re: Klantezone niet beschikbaar

@Romy1986 kan u eens proberen de cash en cookies te legen ? en eventueel eens een andere browser proberen?

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Romy1986  Je kan geen details zien van wat nog niet gefactureerd werd (vervelend) maar wel wat er buiten de bundel is zoals MMS, internationale gesprekken, datalimiet overschreden, betaalnummers, betalingen.

Blijkbaar zijn ze momenteel aan de klantenzone aan het werken, ik geraak enkel in "Jouw facturen".

0 pluimen
Romy1986
Gewaardeerd verkenner

Kan perfect mijn betaalde facturen openen maar voor de rest kan ik niets zien. 

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Romy1986 heb net even gekeken en inderdaad enkel de facturen zijn beschikbaar. Deze naiddag kon ik ook nog perfect alles zien op de klantendienst dus er is ergens een update bezig.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Het is enkel de website, de My Orange app werkt wel.

0 pluimen
Romy1986
Gewaardeerd verkenner

Ok maar ik heb 3 abbonement en heb dit heel vaak aan de hand gehad met orange

0 pluimen
patrick2
Leidende genezer

@Romy1986 oei dat klnikt niet correct natuurlijk. Maakt u de klantenzone altijd open in dezelfde browser? en heeft u al eens een andere browser geprobeerd? Ik ga dus via safari omdat ik appel gebruik maar als u bijvoorbeeld via google chrome gaat of firefox of iets in die aard? 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Romy1986  Bedoel je kosten buiten de bundel of dat de klantenzone er geregeld uit ligt ?

0 pluimen
Romy1986
Gewaardeerd verkenner

Alles mogelijke oplossingen geprobeerd. Klantezone ligt dikwijls plat

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen