Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-18 20h23
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan enkel mijn betaalde facturen zien en niets anders. Heb 3 abbonement bij orange en altijd problemen. Misschien overwegen om over te stappen want dit is echt niets
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Romy1986 De klantendienst is terug beschikbaar, via mobiele data moet ik niet inloggen :
https://m.orange.be/nl/overview
@Romy1986 De klantendienst is terug beschikbaar, via mobiele data moet ik niet inloggen :
https://m.orange.be/nl/overview
Inderdaad, heb 3 abonnementen lopen bij Orange, als dit niet gauw opgelost wordt verhuis ik van provider
Dat gedacht heb ik ook
@Romy1986 Je kan geen details zien van wat nog niet gefactureerd werd (vervelend) maar wel wat er buiten de bundel is zoals MMS, internationale gesprekken, datalimiet overschreden, betaalnummers, betalingen.
Blijkbaar zijn ze momenteel aan de klantenzone aan het werken, ik geraak enkel in "Jouw facturen".