annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting abonnement

Topic gestart op: 11-03-20 09h23

Antwoorden: 10 antwoorden

Janof
Aspirant verkenner

Korting abonnement

OPGELOST

Beste,

Betreft: abonnement Kolibrie klant 1.7287100
 
Gezien op zaterdag 7/3 een abonnementsonderschrijving on line niet mogelijk was, heb ik mij naar één van jullie winkels moeten begeven. Zoals in onderstaande mail vermeld, heb ik een abonnement onderschreven. Wat ik echter niet zie, is de promotie van de eerste drie maanden aan 50 %. Nochtans was dit wel de promotie, dewelke ik de dag voordien op de site kon zien. Zaterdag was ik echter niet meer in de mogelijkheid om dit abonnement te onderschrijven. Kunnen jullie dit nog aanpassen aub of zit dit zo wie zo in mijn voorwaarden ?

Groeten,
Jan De Smet
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Janof
Aspirant verkenner

Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Roos7
Aspirant verkenner

Ik ben een bestaande Goplus klant en betaal deze 21 euro .. 

Ik zag op de website de GOplus abonnement aan 16 euro .. hebben bestaande klanten ook recht op deze korting ?

groetjes 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Neen, @Roos7 is enkel voor nieuwe abonnementen.  Als je vast internet neemt krijg je 5 EUR korting op je Go Plus zie hier Orange verhoogt haar tarieven - Tribe

 

Sik3
Aspirant verkenner

Net hetzelfde kreeg zelfs bevestiging njet dus betaal al volle pot

Gregory
Wijze
Wijze

@Sik3 Heb ook geen nieuwe klant korting gekregen toen ik mijn Love ging afsluiten in een shop. Die heeft gewoon geluk gehad

Leden met de meeste pluimen