annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting abonnement

Topic gestart op: 11-03-20 09h23

Antwoorden: 10 antwoorden

Janof
Aspirant verkenner

Korting abonnement

OPGELOST

Beste,

Betreft: abonnement Kolibrie klant 1.7287100
 
Gezien op zaterdag 7/3 een abonnementsonderschrijving on line niet mogelijk was, heb ik mij naar één van jullie winkels moeten begeven. Zoals in onderstaande mail vermeld, heb ik een abonnement onderschreven. Wat ik echter niet zie, is de promotie van de eerste drie maanden aan 50 %. Nochtans was dit wel de promotie, dewelke ik de dag voordien op de site kon zien. Zaterdag was ik echter niet meer in de mogelijkheid om dit abonnement te onderschrijven. Kunnen jullie dit nog aanpassen aub of zit dit zo wie zo in mijn voorwaarden ?

Groeten,
Jan De Smet
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Janof
Aspirant verkenner

Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Janof  schreef:

Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter. 


Ik vind het fijn voor u dat ze die geste doen en heb daar natuurlijk geen probleem mee.

Maar @Gregory heeft wel gelijk dat dergelijke promo's eigenlijk enkel gelden voor abo's die online afgesloten worden. Ga je naar een shop krijg je die promo's niet. Dat staat ook zo op de website vermeld.

Onthou dat voor de toekomst, het kan u teleurstellingen besparen. Van dezelfde familie, bepaalde promo's gelden ook enkel voor nieuwe klanten, bestaande klanten kunnen er niet van genieten. Ook goed voor opletten ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen