Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-20 09h23
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter.
Ik denk dat dit een Web promotie is, @Janof Dus enkel als je on-line bestelt. Als je naar een winkel gaat is dit niet on-line
Er staat duidelijk WEBPROMO op www.orange.be
Op zaterdag 7/3 was er geen enkele activiteit op de website mogelijk. Laat staan een abonnement onderschrijven. Noodzaak aan abonnement was dringend. Commerciële tegemoetkoming zou niet misplaatst zijn. De verkooppunten waren zelfs verbaasd over het feit dat de website geen activiteiten toeliet.
Ze waren de website aan het aanpassen voor de nieuwe abonnementen.
Over die commerciele tegemoetkoming kan ik niet beslissen. Misschien kan je eens proberen via messenger op facebook
Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter.