annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting abonnement

Topic gestart op: 11-03-20 09h23

Antwoorden: 10 antwoorden

Janof
Aspirant verkenner

Korting abonnement

OPGELOST

Beste,

Betreft: abonnement Kolibrie klant 1.7287100
 
Gezien op zaterdag 7/3 een abonnementsonderschrijving on line niet mogelijk was, heb ik mij naar één van jullie winkels moeten begeven. Zoals in onderstaande mail vermeld, heb ik een abonnement onderschreven. Wat ik echter niet zie, is de promotie van de eerste drie maanden aan 50 %. Nochtans was dit wel de promotie, dewelke ik de dag voordien op de site kon zien. Zaterdag was ik echter niet meer in de mogelijkheid om dit abonnement te onderschrijven. Kunnen jullie dit nog aanpassen aub of zit dit zo wie zo in mijn voorwaarden ?

Groeten,
Jan De Smet
Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Janof
Aspirant verkenner

Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Gregory  schreef:

@Sik3 Heb ook geen nieuwe klant korting gekregen toen ik mijn Love ging afsluiten in een shop. Die heeft gewoon geluk gehad


Blijkbaar wel ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Ik denk dat dit een Web promotie is, @Janof Dus enkel als je on-line bestelt.  Als je naar een winkel gaat is dit niet on-line

Er staat duidelijk WEBPROMO op www.orange.be

Janof
Aspirant verkenner

Op zaterdag 7/3 was er geen enkele activiteit op de website mogelijk. Laat staan een abonnement onderschrijven. Noodzaak aan abonnement was dringend. Commerciële tegemoetkoming zou niet misplaatst zijn. De verkooppunten waren zelfs verbaasd over het feit dat de website geen activiteiten toeliet.

Gregory
Wijze
Wijze

Ze waren de website aan het aanpassen voor de nieuwe abonnementen.

Over die commerciele tegemoetkoming kan ik niet beslissen.  Misschien kan je eens proberen via messenger op facebook

 

0 pluimen
Janof
Aspirant verkenner

Heb gebeld naar klantendienst en korting zal alsnog toegepast worden. Als nieuwe klant heb je daar steeds recht op. Dixit callcenter. 

Leden met de meeste pluimen