Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-08-20 10h21
Antwoorden: 27 antwoorden
Ugh allemaal,
Na het verhogen van het GB-quotum van 5 naar 8 GB, krijgt GO Plus opnieuw een boost ...
LOVE-klanten (Duo of Trio) profiteren van een multiproductvoordeel van € 4 per GO Plus-abonnement. Als je het LOVE-pakket hebt, kost elk GO Plus-abonnement € 16.
Meer details over de aanbieding:
- Het staat open voor bestaande klanten en nieuwe klanten.
- Het is niet compatibel met de webpromo.
- Er is geen multiproductvoordeel voor klanten die het LOVE-pakket niet hebben.
- Een klant die al GO Intense of GO unlimited in zijn LOVE pack heeft, krijgt dus een korting van € 4 voor de GO Plus + een korting van € 9 voor zijn GO Intense of Unlimited.
Totem waakt over zijn stam!
Totem
Wel dat is de goede kant van Orange, dat ze nog iets doen voor de klant door vermindering te geven of door andere dingen te geven zoals data enz..
Alleen spijtig ik zit nog met het oudere Colibrie abbo en daar heb je 100mb data enz aan €8
Voor een update naar go met 500mb data zou ik € 2 extra moeten betalen dus €10 en dat vind ik in verhouding overdreven wanneer men ziet wat hogere abbo in de schoot geworpen krijgen.
@adizal het zal jammer genoeg altijd zo blijven dat er niet voor elk persoon iets passend is. Je kan eventueel dan een herlaadkaart nemen moest je echt heel weinig bellen en of data nodig hebben. Dat is voor speciaal voor mensen die weinig verbruiken en ook geen 'duur' abonnement willen betalen. Ik heb de Go plus en heb 8 GB maar ik maak ze niet op maar ben er heel erg tevreden van van het abonnement.
Dankje om het te laten weten.
Hier ook eens de abos aangepast om gebruik te maken van de acties. Heel tevreden met deze geste!