annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting op GO Plus in een LOVE pack!

Topic gestart op: 20-08-20 10h21

Antwoorden: 27 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Korting op GO Plus in een LOVE pack!

Ugh allemaal,

Na het verhogen van het GB-quotum van 5 naar 8 GB, krijgt GO Plus opnieuw een boost ...

LOVE-klanten (Duo of Trio) profiteren van een multiproductvoordeel van € 4 per GO Plus-abonnement. Als je het LOVE-pakket hebt, kost elk GO Plus-abonnement € 16.

Meer details over de aanbieding:

- Het staat open voor bestaande klanten en nieuwe klanten.

- Het is niet compatibel met de webpromo.

- Er is geen multiproductvoordeel voor klanten die het LOVE-pakket niet hebben.

- Een klant die al GO Intense of GO unlimited in zijn LOVE pack heeft, krijgt dus een korting van € 4 voor de GO Plus + een korting van € 9 voor zijn GO Intense of Unlimited.

NelsonM_0-1597913283565.pngNelsonM_1-1597913313725.png

Totem waakt over zijn stam!

Totem

Labels (2)
27 ANTWOORDEN 27
adizal
Leidende verkenner

Wel dat is de goede kant van Orange, dat ze nog iets doen voor de klant door vermindering te geven of door andere dingen te geven zoals data enz..

Alleen spijtig ik zit nog met het oudere Colibrie abbo en daar heb je 100mb data enz aan €8

Voor een update naar go met 500mb data zou ik € 2 extra moeten betalen dus €10 en dat vind ik in verhouding overdreven wanneer men ziet wat hogere abbo in de schoot geworpen krijgen.

patrick2
Wijze
Wijze

@adizal  het zal jammer genoeg altijd zo blijven dat er niet voor elk persoon iets passend is. Je kan eventueel dan een herlaadkaart nemen moest je echt heel weinig bellen en of data nodig hebben. Dat is voor speciaal voor mensen die weinig verbruiken en ook geen 'duur' abonnement willen betalen. Ik heb de Go plus en heb 8 GB maar ik maak ze niet op maar ben er heel erg tevreden van van het abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Alik
Aspirant verkenner

Dankje om het te laten weten.

Yevanier
Ervaren verkenner

Hier ook eens de abos aangepast om gebruik te maken van de acties. Heel tevreden met deze geste!

patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  dikke pluim voor Orange !!! Welke provider geeft nog korting aan zijn bestaande klanten .....Doe zo voort Totem en Orange !!!! 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen