annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krediet onbruikbaar voor datagebruik op herlaadkaart

Topic gestart op: 12-09-18 09h08

Antwoorden: 18 antwoorden

Reinout
Gewaardeerd verkenner

Krediet onbruikbaar voor datagebruik op herlaadkaart

OPGELOST

Beste,

 

ik heb een herkaadkaartje bij Orange waar ik om de dikke maand een bedrag op stort.

Na 1 maand is mijn voordeelpakken van 4GIG, 9999 sms’jes, ...min bellen op en schiet er dus alleen nog maar het bedrag over dat ik er op had gestort. 

Mijn probleem is nu dat ik dat bedrag wel kan gebruiken om te sms’en en te bellen maar niet voor internet...ik heb voldoende bereik en mijn gsm zegt dat hij een 4g signaal heeft maar meldingen dringen niet door, internetpaginas kunnen niet geladen worden enz. 

Het gestorte geld heeft dus geen nut buiten sms’en en bellen. 

 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Reinout 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Normaal gezien zou het ook mogelijk moeten zijn op geld om te zetten naar data via #123# (menu)

#123# --> Optie 4 --> nog eens optie 4

Vervolgens heb je de keuze uit een aantal zaken voor internet. 

Groeten,
TomB

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Alexanderth
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 

Bedankt voor je input, voor ik een beslissing maakt wacht ik nog even de reacties van de andere partijen af.

Het verwondert mij toch dat ze er na meer dan een jaar tijd nog steeds niets aan hebben veranderd...

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Alexanderth 

Da's prima. Ik hoop dat je snel voldoende info krijgt om een gefundeerde beslissing te nemen.

Veel succes !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Normaal gezien zou het ook mogelijk moeten zijn op geld om te zetten naar data via #123# (menu)

#123# --> Optie 4 --> nog eens optie 4

Vervolgens heb je de keuze uit een aantal zaken voor internet. 

Groeten,
TomB

Cdt24801
Wijze
Wijze

@TomB 

Handige tip voor wie dit systeem wil gebruiken Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Beste,

 

ik heb een herkaadkaartje bij Orange waar ik om de dikke maand een bedrag op stort.

Na 1 maand is mijn voordeelpakken van 4GIG, 9999 sms’jes, ...min bellen op en schiet er dus alleen nog maar het bedrag over dat ik er op had gestort. 

Mijn probleem is nu dat ik dat bedrag wel kan gebruiken om te sms’en en te bellen maar niet voor internet...ik heb voldoende bereik en mijn gsm zegt dat hij een 4g signaal heeft maar meldingen dringen niet door, internetpaginas kunnen niet geladen worden enz. 

Het gestorte geld heeft dus geen nut buiten sms’en en bellen. 

 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Reinout 

Ugh @Reinout,

 

De Orange-stamleden kunnen je hierbij zeker helpen telefonisch of via de sociale kanalen (Facebook & Twitter) :-)!

 

Zij zullen namelijk een surflimiet instellen van 5 of 10. Dan kan je volop genieten van je data.

 

Zing met alle stemmen van de berg

🐺 Totems Saluut 🐺

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen