annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Krediet onbruikbaar voor datagebruik op herlaadkaart

Topic gestart op: 12-09-18 09h08

Antwoorden: 18 antwoorden

Reinout
Gewaardeerd verkenner

Krediet onbruikbaar voor datagebruik op herlaadkaart

OPGELOST

Beste,

 

ik heb een herkaadkaartje bij Orange waar ik om de dikke maand een bedrag op stort.

Na 1 maand is mijn voordeelpakken van 4GIG, 9999 sms’jes, ...min bellen op en schiet er dus alleen nog maar het bedrag over dat ik er op had gestort. 

Mijn probleem is nu dat ik dat bedrag wel kan gebruiken om te sms’en en te bellen maar niet voor internet...ik heb voldoende bereik en mijn gsm zegt dat hij een 4g signaal heeft maar meldingen dringen niet door, internetpaginas kunnen niet geladen worden enz. 

Het gestorte geld heeft dus geen nut buiten sms’en en bellen. 

 

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Reinout 

 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Normaal gezien zou het ook mogelijk moeten zijn op geld om te zetten naar data via #123# (menu)

#123# --> Optie 4 --> nog eens optie 4

Vervolgens heb je de keuze uit een aantal zaken voor internet. 

Groeten,
TomB

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 ANTWOORDEN 18
Alexanderth
Gewaardeerd verkenner

Beste @hv ,

Kan je mij je uiteindelijke oplossing eens uitleggen?

Momenteel zit ik met hetzelfde probleem. Nergens op de website of op de klantendienst is er duidelijke info.

Als ik me wil inloggen op het Orange netwerk, krijg ik de keuze voor pakketten van 31 dagen. Maar ik had graag per MB verder willen surfen. Jaarlijks zou ik maar een 50MB gebruiken wat volgens de tarieven die gehandeerd worden, me maar 5EUR zou mogen kosten.

Helaas krijg ik steeds een foutmelding indien ik voor de optie "verder surfen per MB" kies.

 

Alvast bedankt,

Alexander

0 pluimen
hv
Gewaardeerd verkenner

Mijn probleem was niet helemaal hetzelfde als het uwe: ik kreeg eenvoudigweg de keuze niet om per MB te surfen, terwijl jij die keuze wel krijgt, maar ze niet werkt. Eénmaal ik uiteindelijk de keuzemogelijkheid wel had om per MB te surfen, functioneerde dit wel.

Telefoneren naar de helpdesk van Orange is een calvarietocht: duurt zeer lang, operatoren zijn moeilijk te verstaan om dat Nederlands hun moedertaal niet is of omdat ze zeer snel met praten met een sterk Noord-Nederlands accent. Bovendien hebben ze mij herhaaldelijk verkeerde info gegeven én mij NIET geholpen. Je kan het natuurlijk  altijd proberen.

In de Orange Shops is men vriendelijk en behulpzaam maar kon men mij ook niet helpen en gaf men ook verkeerde info. Laat hen voor je vertrekt uit de shop zelf uittesten of alles werkt. Vraag dat men een dossier opstelt wanneer ze er niet uitraken, dan komt uiteindelijk alles in orde. Trek voor een bezoek aan de Orange Shop voldoende tijd uit want het kan lang (tot meer dan een uur) duren.

Ik wens je veel moed en volharding .........

Alexanderth
Gewaardeerd verkenner

Bedankt @hv voor je update.

In de shop zijn ze niet meer gemachtigd om zulke zaken op te lossen (sept 2019). Ze (en ik) moeten zelf naar de helpdeks bellen, wat precies verloopt zoals jij het zegt. Ze durven zelfs onnodige producten aan te smeren die totaal geen meerwaarde hebben.

Heb al een aantal dossiers lopen, maar nooit een gepaste oplossing, enkel een quick fix met het "aanzetten" van de GPRS instellingen.

Ik zal mijn besluit wel nemen en een oplossing zoeken bij een andere operator.

Bedankt voor al de feedback.

Groetjes, Alexander

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt @hv voor je update.

In de shop zijn ze niet meer gemachtigd om zulke zaken op te lossen (sept 2019). Ze (en ik) moeten zelf naar de helpdeks bellen, wat precies verloopt zoals jij het zegt. Ze durven zelfs onnodige producten aan te smeren die totaal geen meerwaarde hebben.

Heb al een aantal dossiers lopen, maar nooit een gepaste oplossing, enkel een quick fix met het "aanzetten" van de GPRS instellingen.

Ik zal mijn besluit wel nemen en een oplossing zoeken bij een andere operator.

Bedankt voor al de feedback.

Groetjes, Alexander

Ugh @Alexanderth,

Je zou inderdaad je belkrediet moeten kunnen gebruiken om verder te kunnen surfen. Hiervoor dien je contact te nemen met het webcare-tribe via sociale media zodat ze deze optie activeren (het zou standaard actief moeten zijn).

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Alexanderth 

Hou er rekening mee dat deze thread reeds een jaar oud is. Verwacht dus niet noodzakelijk een antwoord (alhoewel het kan natuurlijk).

Ik heb je ook een PM gestuurd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen