annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

LOVE: Dubbele data met Arend?

Topic gestart op: 04-04-18 22h27

Antwoorden: 24 antwoorden

jonas_dg
Aspirant verkenner

LOVE: Dubbele data met Arend?

OPGELOST

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Bart_
Ervaren verkenner


@jonas_dgschreef:

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?


Nee, die 20Gb blijft, maar je kan verder surfen aan lagere snelheid. Zelf al ervaren dat je wel nog wat kan opzoeken op internet, maar streamen is bijna niet te doen...

Afgezien daarvan is 20Gb pop zich best veel. Normaal kom ik daar niet over... maar jij bent misschien een extreme grootgebruiker?  Smiley Knipoog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo iedereen. Ik heb love trio met arend op mijn gsm 20g date is ook niet verdubbeld naar 40g maar in de plaats van mij love trio 49€ betalen moet ik maar 39€ betalen daar word dus 10€ korting op u internet gegeven u internet alleen kost normaal bij Orange 34€ maar ik betaal voor mijn internet 24 en tv 15€ en gsm abonnement arend 40€ bij Orange dus in totaal is dat een 79€ op factuur maar pakt u cheeta gsm abonnement dan word u 8g verdubbeld naar 16g maar de prijs is zelfde als mijne prijs want die betaald 30€ voor cheeta maar voor die love trio betaalt die in totaal 49€ plus 30€ voor gsm abonnement cheeta hoeveel is dat 79€ bij Orange snap je

Bart_
Ervaren verkenner


@jonas_dgschreef:

Ik heb momenteel een Love abonnement in combinatie met een Koala GSM abonnement. Als ik overstap naar een Arend abonnement heb ik zogezegd onbeperkte data. Ik lees echter dat dit beperkt is aan 20GB volle snelheid. Wordt dan met Love die beperking verhoogd naar 40GB?


Nee, die 20Gb blijft, maar je kan verder surfen aan lagere snelheid. Zelf al ervaren dat je wel nog wat kan opzoeken op internet, maar streamen is bijna niet te doen...

Afgezien daarvan is 20Gb pop zich best veel. Normaal kom ik daar niet over... maar jij bent misschien een extreme grootgebruiker?  Smiley Knipoog

Sandym
Ervaren scout

Idd eens de 20 gb opgebruikt kun je bijna niets meer doen 

Bij mij gaat facebook laden zelfs al moeilijk dan 

Janssenspedro
Aspirant verkenner

Idd als de 20gb is opgesoupeerd dan kan je beter een boek lezen dan je facebookaccount te checken🙈

Leden met de meeste pluimen