annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lange wachttijd nummeroverdracht

Topic gestart op: 14-05-18 08h50

Antwoorden: 3 antwoorden

Jente
Ervaren verkenner

Lange wachttijd nummeroverdracht

OPGELOST

Ik ben al 2 dagen aan het wachten op de activatie van mijn panter samen met mijn nummer van een andere providor. Wat is er nu eigenlijk aan de hand??? 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Hoi Jente,

 

Zulke informatie bekom je best via de klantendienst op het nummer 5000 of via Facebook/Twitter.

 

Sowieso, je bent nog steeds bereikbaar op je huidige provider.  Zodra het netwerk wegvalt van je huidige provider kan je de kaart van Orange in je telefoon steken en zal de overdracht uitgevoerd zijn.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
TomN
Orange-werknemer

Hoi Jente,

 

Zulke informatie bekom je best via de klantendienst op het nummer 5000 of via Facebook/Twitter.

 

Sowieso, je bent nog steeds bereikbaar op je huidige provider.  Zodra het netwerk wegvalt van je huidige provider kan je de kaart van Orange in je telefoon steken en zal de overdracht uitgevoerd zijn.

Jente
Ervaren verkenner

Dat was het exacte probleem, mijn toenmalige providor was al 10uur niet meer actief, ik kon niet bellen, sms'en of eender wat. Ik kon de klantendienst enkel bereiken via social media waarbij ik al 2 uur op een reactie aan het wachten was. Daarom dat ik, in een kwade bui eigenlijk, hier terecht kwam. Ik moest dringend bellen, en dat ging niet op deze manier. Ik werk van thuis uit, dus ik kon enkel mijn nummer gebruiken. Ondertussen is het wel in orde, ik was enkel niet tevreden dat dit het begin was. Tot nu toe wel volledig tevreden over orange, **bleep** happens en ik ben blij dat ik eindelijk een stabiel netwerk heb. Goed bezig orange! En dat is oprecht gemeend! 

TomN
Orange-werknemer

Heel begrijpelijk @Jente - zulke situaties zijn erg frustrerend.

Ik ben blij dat je inmiddels geniet van het Orange netwerk, zoals het hoort 🙂

Leden met de meeste pluimen