Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-02-20 12h34
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb love trio abonnement en hierbij een koala abonnement voor mijn gsm. Ik had 4G data en deze zou nu verdubbeld zijn, maar in mijn app blijft 4G staan. Hoe komt dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Vizinha als je de 4 GB ziet staan moet je eens in de details kijken van de app , daar waar ook je bel minuten staan en wat je verbruikt hebt. Dan ga je zien dat er een dubbele balk staat met 2x 4GB . Probeer maar eens.
Ik heb love trio abonnement en hierbij een koala abonnement voor mijn gsm. Ik had 4G data en deze zou nu verdubbeld zijn, maar in mijn app blijft 4G staan. Hoe komt dit?
Hallo @Vizinha,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
Klik even op die 4G, @Vizinha Er komt een scherm daarna
Je ziet
@Vizinha als je de 4 GB ziet staan moet je eens in de details kijken van de app , daar waar ook je bel minuten staan en wat je verbruikt hebt. Dan ga je zien dat er een dubbele balk staat met 2x 4GB . Probeer maar eens.