Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-18 23h36
Antwoorden: 4 antwoorden
Wie zou er graag in de klantenzone zien staan dat u uw eigen internet boost kan aanvragen of eventueel stopzetten ? Nu dient men alles te doen via de klantendienst telefonisch. En zijn er meerdere dingen die men graag zou willen zien of niet zien in de klantenzone ?
Ik zou ook graag de optie zien om je naam te veranderen als er bij Orange intern een fout gebeurt en het weken duurt en uren telefoontjes met 5000 voor ze je de juiste informatie kunnen geven... Dan zou het een pak sneller gaan en veel minder frustraties veroorzaken!
Het digitaal invullen van overdrachtsformulieren zou ook handig zijn. Als je via de klantenzone inlogt dan kan het toch ook neit anders dan dat je zelf de persoon bent met de gsmnummer waarover het gaat? Vraag dan nog een bevestiging via mail of sms en dan ben je zeker dat het niet gaat om een gehackt account (als iemand zich daar al mee zou willen bezighouden).
Dat van die naam veranderen als er iets fout loopt, daar volg ik u even niet ... Wat bedoel je daarmee?
En BTW, ja, soms worden accounts gehackt, gekaapt of gestolen .... Maar inderdaad, met dubbele bevestiging vial telefoon of ... of ... kan dat opgevangen worden.
Kleine typo in de titel @patrick2 ?
Maar je hebt gelijk, het zou inderdaad heel handig om allerlei aanpassingen die eigenlijk routine zijn zelf te kunnen beheren vanuit de klantenzone.
Eigenlijk bestaat dit al voor het telefonie gedeelte. Een uitbreiding naar internet en TV zijn dus normaliter wel logische volgende stappen.
Welke aanvragen nu gewoon routine zijn en wat speciale aandacht of actie vergt, dat valt allemaal uit te maken. Maar suggesties, dat kan hier dus wel
@Cdt24801 inderdaad klein typ foutje . Maar inderdaad voor de gsm bestaan in de klantenzone zoal dingen voor aan te passen . Maar zou graag meerdere dingen willen zien den enkel dat. Neem nu de internet boost zou gemakkelijk te activeren of te deactiveren moeten zijn. Eventueel de vaste lijn aanpassingen willen doen. er zitten veel gratis diensten bij op de vaste lijn bijvoorbeeld nummerherkenning of voicemail , ook dat zou dat makkelijk te deactiveren of te activeren moeten zijn . Niet iedereen heeft dat soort dingen graag actief ook al is dat gratis. En misschien is het ook handig dat men in de klantenzone een eigen mail adres kan aanmaken zoals bij Telenet . Ook in de klantenzone verwerken hoe bepaalde dingen in te stellen bijvoorbeeld voor de vaste lijn oproepdoorschakeling of een decoder iets te wijzigen. Dat soort dingen zou ik graag zien in de klantenzone.