annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet-kosten bij nieuw abonnement Go Extreme

Topic gestart op: 20-06-22 16h59

Antwoorden: 6 antwoorden

mleen
Gewaardeerd verkenner

Mobiel internet-kosten bij nieuw abonnement Go Extreme

Waar zit het probleem?

Ik sluit op 1 juni een nieuw contract af: Go Extreme met een nieuwe surf extra card.  Om 15:25 sms dat nieuw tarief Go Extreme actief is. 

Op zaterdag 4 juni een sms dat ik 50 euro buiten de bundel verbruikt heb met het nummer van mijn nieuwe surf extra card. (dus niet met mijn gewone gsm, daar had ik nog 6GB data over en nog een lopend cadeau van 5 euro).

Contact met klantendienst: kunnen dat niet zien, wachten op factuur. Terug gebeld omdat ik het niet vertrouw met mijn tablet-surfen en mijn nieuw abonnement toch onbeperkt tot 70 GB is?? 

Inderdaad, er zijn wat problemen met die berichten maar er wordt met mijn nummer een case gemaakt en een dossier geopend.  Bij de facturatie zouden ze dat wel zien.  Helaas, niets meer van gehoord.

Vandaag de factuur gekregen: toch die 87 euro extra aangerekend bij het Go Extreme abo voor 2 juni GPRS mobiel internet op het extra surf kaartje (nazicht details factuur)

Opnieuw naar klantendienst gebeld: een welles-nietes-verhaal en uiteindelijk opnieuw een dossier geopend. Maar ik zal wel de extra hoge factuur eerst moeten betalen via domiciliëring. En dan nog afwachten wat 'de beslissing' van de andere dienst betreft??

Na bijna 9 jaar een familie-abo bij Orange heb ik het nu wel even gehad...

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

In ieder geval, @mleen , met een Surf Extra Card verbruik je de data van uw mobiel abo, de kaart heeft geen eigen datapot.. Zolang dat niet op is zou je geen extra kosten mogen hebben bij het gebruik van uw Surf Extra Card.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

mleen
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad, totale verbruik gaat over iPhone en iPad, data verbruik ik als WiFi slecht bereik heeft. Bijvoorbeeld in de trein.

In bijlage een paar foto's en het detail in de factuur waar ik voor 2 juni 87 euro extra  moet betalen nadat 1 juni Go Extreme werd geactiveerd. Misschien zien jullie hier iets in. Alles er voren en erna in de lijst is 0 euro.

Van heel dit alles begrijp ik niets, klantendienst beweert nu dat het over een vorige periode gaat.  Bij een vorig contact op 4 juni was het 'buiten bundel sms-bericht' een technisch probleem en gingen ze het niet factureren. Maar ja, mijn factuur was 40,30 euro, nu 154.  Ze zouden het dossier bekijken en mij contacteren, ik zal nog even afwachten. Creditnota ok de maand erna maar het vertrouwen is wel weg.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen