Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-01-23 13h50
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben platinum klant (reeds meer dan 15 jaar) en momenteel heb ik een gewoon mobiel abonnement 'Go Light' van € 11 per maand. Nu zag ik in de mail de aankomende prijsstijgingen vanaf 2023 en mijn oog viel op een ander type abonnement, namelijk de 'Go Light Special edition'.
Ik vind nergens op de website verduidelijking omtrent dit type abonnement.
Dus wat is het verschil tussen een gewoon 'Go Light' abonnement en een 'Go Light Special edition'?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor de duidelijkheid , de special edition zijn voor klanten die nu intekenen en dus een levenslange korting krijgen op hun abonnement. Voor de bestaande klanten blijven de nieuwe tarieven gelden als ook hun abonnement wat ze nu hebben.
Dus stel ik teken nu in op een Go intense special edition betaal ik € 25 per maand in plaats van €35.
Maar die actie loopt niet meer lang hoor die is bijna gedaan als ik het goed voor heb.
Voor de duidelijkheid , de special edition zijn voor klanten die nu intekenen en dus een levenslange korting krijgen op hun abonnement. Voor de bestaande klanten blijven de nieuwe tarieven gelden als ook hun abonnement wat ze nu hebben.
Dus stel ik teken nu in op een Go intense special edition betaal ik € 25 per maand in plaats van €35.
Maar die actie loopt niet meer lang hoor die is bijna gedaan als ik het goed voor heb.
Ik had zo al een vermoeden dat dat voor nieuwe klanten zou zijn... Beetje jammer dat ik nergens meer informatie vind of dat ze dit niet vermelden naast special edition*
*enkel voor nieuwe klanten van ... tem ...
Bedankt voor je antwoord Patrick!
Deze info is te vinden op de website 🙂
Niet direct gevonden 🙂