annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My orange app

Topic gestart op: 30-07-19 14h49

Antwoorden: 1 antwoord

jjabeckers
Aspirant verkenner

My orange app

OPGELOST

Hallo, ik had een vraagje over de my Orange app ik heb opeens 20 euro aan online aankopen daar staan bij buiten abonnement maar dat klopt niet heb nooit iets gekocht op die manier en heb ook aangegeven bij de Orange shop dat ik dit wil blokkeren en dat is gedaan 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Beste @jjabeckers, Je kan dit nakijken n jouw klantenzone (iets meer detail dan de App) wat die buiten bundel is en of de optie uit staat (dat raad ik je zeker aan). Om het effectief voor jou na te kijken neem je best contact op met de klantendienst op het nummer 5000 of via sociale media (twitter/facebook). De mensen hier op dit forum hebben geen toegang tot jouw infomatie.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
TomN
Orange-werknemer

Beste @jjabeckers, Je kan dit nakijken n jouw klantenzone (iets meer detail dan de App) wat die buiten bundel is en of de optie uit staat (dat raad ik je zeker aan). Om het effectief voor jou na te kijken neem je best contact op met de klantendienst op het nummer 5000 of via sociale media (twitter/facebook). De mensen hier op dit forum hebben geen toegang tot jouw infomatie.

Leden met de meeste pluimen