Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-18 14h20
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo
ik ben sinds vandaag aangesloten met een love abonnement.
ik voel echter geen love.
De Simkaart die ik mandag heb ontvangen werkt niet of is bij jullie geactiveerd.
En op de klantendienst bieden ze geen oplossing, alleen openen ze een dossier.
Ook in de orange shop kom hij mij niet helpen.Hij was zelfs niet vriendelijk.
Ipv een nieuwe Simkaart op te sturen en dit op te lossen.
Ik heb al spijt van mijn beslissing!Dit lijkt nergens op.
Los het op of ik stap voor de mobiele telefoon over naar Base !
Ik ook niet. Twee weken geleden gekregen, en is nog niet in orde. Alles zou normaal via easy switch gedaan, maar niets is gebeurd. Instalatie van tv/internet is al gedaan, maar mijn oude nummer staat nog niet verbonden met de sim kaart die ik van orange heb. En niets is opgezegd via orange, terwijl dat is de bedoeling van Easy Switch. Dus nu betaal ik alles van telenet en nu Orange Love. Ik kan Telenet niet opzeggen terwijl mijn gsm nummer nog in dienst is bij hun omdat het verbonden is met een bundle. Er is ook geen aanvraag van Orange aan telenet om mijn nummer over de pakken. Had zelfs telenet moeten bellen. Als is opzeg van telent, is alles in een keer af. En dan zit ik zonder een gsm nummer! WTF ORANGE?
3 keer gebeld naar Orange, vandaag 2 uren op telefoon, en NIETS is opgelost
Ik ben ook sinds vorige week gewisseld naar orange. Ik activeerde donderdag mijn simkaart en tot op heden zit ik nog steeds op het netwerk van telenet. Ik ben gisteren de digicorder gaan terug brengen en de persoon van telenet vertelde mij dat easyswitch 2 tot 3 weken duurt dus dat ik nog even telenet zal zien staan op mijn GSM. Alle extra kosten worden terugbetaald door telenet vertelde hij mij.
Dus hopelijk ben je er deze week vanaf.
Beste @marykev,
Ik vind het heel vervelend voor u wat je nu meemaakt, maar hier dreigen met van operator te veranderen heeft geen enkele zin want dit is een forum van gebruikers (klanten dus) door gebruikers die elkaar zo goed mogelijk proberen te helpen. Zelfs de Orange medewerkers die hier meekijken kunnen aan uw probleem niks doen, die moeten u ook doorverwijzen naar de klantendienst ...
Ik hoop met u mee dat het snel in orde komt
Dat activeren kan bij Orange wel enige tijd in beslag nemen. Waarom dat zo is dat weet ik ook niet.
Bij mij heeft dat 2 weken geduurd, maar mijn oude Telenet sim bleef gedurende die periode gewoon werken. Ik heb gewoon wat geduld gehad, me er niet in opgejaagd en het "probleem" heeft zichzelf opgelost.