Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-07-18 14h20
Antwoorden: 8 antwoorden
Hallo
ik ben sinds vandaag aangesloten met een love abonnement.
ik voel echter geen love.
De Simkaart die ik mandag heb ontvangen werkt niet of is bij jullie geactiveerd.
En op de klantendienst bieden ze geen oplossing, alleen openen ze een dossier.
Ook in de orange shop kom hij mij niet helpen.Hij was zelfs niet vriendelijk.
Ipv een nieuwe Simkaart op te sturen en dit op te lossen.
Ik heb al spijt van mijn beslissing!Dit lijkt nergens op.
Los het op of ik stap voor de mobiele telefoon over naar Base !
Herstart uw gsm op, kijken of die werkt anders moet uw naar de Orange-store in uw buurt gaan.
Hanad
Ik zit dus le het zelfste probleem. Heb al een week geen gsm ontvangst meer door over te schakelen naar orange. Niemand bied een oplossing. Ik ben vrachtwagenchauffeur en ven gewoon niet meer bereikbaar op de baan. Heb mij ne gos moeten kopen omda ik gezn gebruik meer kan maken van die op men iphone door orange! Overschakelen terug naar telenet lukt ook ni. Nu beweren ze da tzlznet de verkeerde sim nr door geeft terwijl het de juiste is. Ze zijn heel onbeschoft aan de telefoon. Ze gijzelen mijn gsm nr die ik al 20 jaar heb mijn leven wznt mijn grootmoeder haar noodknop staat er op verbonden mijn visa kaart staat er me verbonden kan geen aankopen meer doen. Ik word zot!!!! Niemand bied een opnossing. Ik denk da ik echt een advocate onder de arm moet nemen en schadevergoeding vragen. Zo behandeld ge geen nieuwe klanten dienhun nr toevertrouwen het is echt een grote schande. Orange zou moeten opgedoekt worden voor malafide praktijken
Heel jammer @Nessa2 . Heb je relaas gelezen op Facebook.
Kun je niet naar een shop gaan ? Denk dat je daar beter geholpen zult worden
Success
Hallo
ik ben sinds vandaag aangesloten met een love abonnement.
ik voel echter geen love.
De Simkaart die ik mandag heb ontvangen werkt niet of is bij jullie geactiveerd.
En op de klantendienst bieden ze geen oplossing, alleen openen ze een dossier.
Ook in de orange shop kom hij mij niet helpen.Hij was zelfs niet vriendelijk.
Ipv een nieuwe Simkaart op te sturen en dit op te lossen.
Ik heb al spijt van mijn beslissing!Dit lijkt nergens op.
Los het op of ik stap voor de mobiele telefoon over naar Base !
Ugh @Maykev,
Wat een cactusgedoe! 😞
Wat ik je kan aanraden, beste aspirant verkenner, is om een (rook)seintje te geven aan onze klantendienst op de sociale media. Zij kunnen je een kaart opsturen en ook deze activeren.
Of je kan het nummer van je nieuwe simkaart doorseinen? Dan kunnen ze het meteen activeren.
Waar rook is, is een vredespijp!
🌵 Totems Groet 🌵