Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-04-19 11h46
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
De my orange app werkt naar behoren. Inloggen via de PC op "myorange" voor mijn nieuw LOVE abonnement via het GSM nummer van Arend optie via de PC lukt het. Dit vanwege een bestaande registratie op het gsmnummer, die zeker niet van mij is en waarvan mij de gegevens en naam totaal onbekend zijn.
Ik wil nog vermelden dat ik nooit een vorig contract gehad bij Mobistar of Orange gehad heb. Contact met de helpdesk leverde op dat de accountgegevens gereset zouden worden en na een uurtje kon ik met mijn GSM nummer opnieuw registreren. Account zou dan na 2 dagen gebruikt kunnen worden.
Helaas kan ik mij na één uur via mijn nummer nog steeds niet registreren en blijven de melding komen dat het nummer reeds geregistreerd is.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik zou via de klantendienst nr 5000 even opbellen hoor!
Goed zo weer een tevreden klant nog veel plezier ermee.
Ik zou via de klantendiens nr 5000 even opbellen hoor!
@Johevri er zal toch ergens een registratie zijn of met uw nummer of email adres. Zou gewoon via facebook messenger bericht sturen daar wordt men ook redelijk snel geholpen .