annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe sim-kaart laten kopen door iemand anders

Topic gestart op: 04-11-19 17h35

Antwoorden: 7 antwoorden

mit
Aspirant verkenner

Nieuwe sim-kaart laten kopen door iemand anders

Ik zit momenteel voor lange periode in het buitenland en mijn sim kaart werkt niet meer. Binnen 2 dagen krijg ik bezoek van mijn familie dus het zou handig zijn moesten zij een nieuwe sim kaart kunnen meenemen.


De vraag is dus of het mogelijk is om iemand van mijn familie in mijn naam een sim kaart te laten afhalen in een Orange shop als ze bijvoorbeeld een foto van mijn identiteitskaart meenemen. 

Online bestellen is geen optie aangezien de sim kaart dan hoogtswaarschijnlijk niet binnen de 2 dagen aan zal komen.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
NelsonM
Orange-werknemer

Ik zit momenteel voor lange periode in het buitenland en mijn sim kaart werkt niet meer. Binnen 2 dagen krijg ik bezoek van mijn familie dus het zou handig zijn moesten zij een nieuwe sim kaart kunnen meenemen.


De vraag is dus of het mogelijk is om iemand van mijn familie in mijn naam een sim kaart te laten afhalen in een Orange shop als ze bijvoorbeeld een foto van mijn identiteitskaart meenemen. 

Online bestellen is geen optie aangezien de sim kaart dan hoogtswaarschijnlijk niet binnen de 2 dagen aan zal komen.

Hallo @mit,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
LukasHeylen
Ervaren verkenner

Ik denk dat dit enkel moeglijk is met een (tijdelijke) prepaidkaart.

patrick2
Wijze
Wijze

@mit  uw simkaart kan gehaald worden door een familie lid maar dan betreft het een prepaidkaart. Een abonnement is niet mogelijk om een kaart te halen. Moest het abonnement al op uw naam staan en enkel de simkaart betreffen wegens een defecte simkaart kan het wel. Maar daarvoor dient men een indentiteits kaart te hebben van u zelf. Dus die persoon moet uw kaart mee kunnen nemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


mit
Aspirant verkenner

@patrick2 

Bedankt voor je reactie.

Het abonnement staat inderdaad al op mijn naam en het gaat gewoon om een defecte sim kaart. Mijn identiteitskaart meegeven is echter onmogelijk aangezien ik in het buitenland zit. Zou het mogelijk zijn indien ik een foto van mijn identiteitskaart meegeef?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen