annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe sim-kaart laten kopen door iemand anders

Topic gestart op: 04-11-19 17h35

Antwoorden: 7 antwoorden

mit
Aspirant verkenner

Nieuwe sim-kaart laten kopen door iemand anders

Ik zit momenteel voor lange periode in het buitenland en mijn sim kaart werkt niet meer. Binnen 2 dagen krijg ik bezoek van mijn familie dus het zou handig zijn moesten zij een nieuwe sim kaart kunnen meenemen.


De vraag is dus of het mogelijk is om iemand van mijn familie in mijn naam een sim kaart te laten afhalen in een Orange shop als ze bijvoorbeeld een foto van mijn identiteitskaart meenemen. 

Online bestellen is geen optie aangezien de sim kaart dan hoogtswaarschijnlijk niet binnen de 2 dagen aan zal komen.

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@mit  nee dat is jammer genoeg niet mogelijk , omdat iedereen dan zo maar een simkaart zou kunnen gaan halen. Ik begrijp de frustratie goed hoor maar de mogelijkheid tot oplossing is er niet zonder de echte pas mee te geven aan iemand. Een andere oplossing heb ik ook niet voor u anders had ik u deze aangereikt .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@mit  uw simkaart kan gehaald worden door een familie lid maar dan betreft het een prepaidkaart. Een abonnement is niet mogelijk om een kaart te halen. Moest het abonnement al op uw naam staan en enkel de simkaart betreffen wegens een defecte simkaart kan het wel. Maar daarvoor dient men een indentiteits kaart te hebben van u zelf. Dus die persoon moet uw kaart mee kunnen nemen.


Zoiets had ik al wel vermoed Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@mit 

Gaat het om een prepaid kaart of heb je een abonnement?

Ik vermoed dat het voor een prepaid misschien nog wel zou lukken, maar voor een abo niet. Ik herhaal, ik vermoed. Ik weet het dus niet zeker.

Ik denk dat enkel de klantendienst  en het personeel in de shop u daar uitsluitsel kan geven. maar je kan steeds eens via messenger of twitter de klantendienst reeds raadplegen en de vraag stellen. Dan ben je voorbereid.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen