Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-12-19 11h19
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb nu bijna een maand mijn zen abbonnement van 25€ met smartphone
Maar ik zou graag weten of het mogelijk is mijn huidige nummer te veranderen en eventueel een ander tarief plan,want ik heb nu 2,5u om te bellen en 2.5 GB surf,maar ik gebruik meestal Wi-Fi, dus heb niet zoveel surfvolume nodig. Wat tariefplan is dan het beste in mijn geval?
Ik ben nieuw hier.veerle
Ik heb nu bijna een maand mijn zen abbonnement van 25€ met smartphone
Maar ik zou graag weten of het mogelijk is mijn huidige nummer te veranderen en eventueel een ander tarief plan,want ik heb nu 2,5u om te bellen en 2.5 GB surf,maar ik gebruik meestal Wi-Fi, dus heb niet zoveel surfvolume nodig. Wat tariefplan is dan het beste in mijn geval?
Ik ben nieuw hier.veerle
Ugh @Veerle,
Je kan zonder probleem je nummer laten wijzigen door onze Customer Service stamleden. Ze brengen dit voor je in orde.
Je kan ook van tariefplan wijzigen, maar met de volgende voorwaarden aangezien het gekoppeld is aan een Smartphone :
1. Na een jaar kan je een niveau lager gaan (naar Kolibrie zen bijvoorbeeld)
2. Je kan hoger gaan wanneer je het wilt (altijd naar een abonnement in de categorie "Smartphone")
3. Als je een ander abonnement wilt (zonder smartphone) zal je de restwaarde van het toestel moeten betalen. Dit zal ook moeten als je naar een lager abonnement wilt gaan 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
Kijk hier even. Als je Kolibri neemt heb je ongeveer geen surf en ook maar 90 belminuten