annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondernemingsnummer

Topic gestart op: 07-11-19 10h49

Antwoorden: 3 antwoorden

EvOv
Aspirant verkenner

Ondernemingsnummer

OPGELOST

Beste,

Ik heb onlangs een koala-abonnement bij jullie opgestart. Aangezien ik in bijberoep als zelfstandige werk, wil ik graag mijn ondernemingsnummer op de factuur. Ik heb hier al meermaals voor proberen te bellen naar de klantendienst, maar telkens sluit het telefoongesprek in het midden van de conversatie.

Kan iemand dit voor mij in orde brengen aub? 

 

Mvg

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@EvOv  via deze weg gaat dat niet lukken aangezien wij ook gewoon klanten zijn. Beste is eens via FB een bericht te sturen , de klantendienst of de shop binnen gaan .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Beste,

Ik heb onlangs een koala-abonnement bij jullie opgestart. Aangezien ik in bijberoep als zelfstandige werk, wil ik graag mijn ondernemingsnummer op de factuur. Ik heb hier al meermaals voor proberen te bellen naar de klantendienst, maar telkens sluit het telefoongesprek in het midden van de conversatie.

Kan iemand dit voor mij in orde brengen aub? 

 

Mvg

Hallo @EvOv,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
julesborgs
Rekruut scout

Heb ik soms ook

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EvOv  via deze weg gaat dat niet lukken aangezien wij ook gewoon klanten zijn. Beste is eens via FB een bericht te sturen , de klantendienst of de shop binnen gaan .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen