annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Koala

Topic gestart op: 16-11-19 11h55

Antwoorden: 26 antwoorden

IvanV
Aspirant verkenner

Orange Koala

Beste,

Gisteren 15/11/2019  liet ik mijn Dolfijn abonnement overschakelen naar een Koala abonnement in de Orangeshop Oostende.

De promotie van 10 EUR korting gedurende de eerste 3 maanden blijkt enkel van toepassing indien je online intekent. Dit stoort me wel als “oude” klant van Orange (was bij het beginnen nog een Mobistar klant). Als je dus een deal maakt in de Orangeshop val je dus uit de boot. Toch wel discriminerend vind ik. Een verwittigd mens is er twee waard….

Mvg

Ivan Vyvey

 

Labels (1)
26 ANTWOORDEN 26
LovelyLyno
Aspirant verkenner

Klopt, bestaande Orange klanten worden in de kou gelaten. Terwijl wij wel al jaren klant zijn, onze facturen al jaren betalen. Leuk dat ze klanten willen lokken, maar ze mogen hun bestaande klanten echt niet vergeten...

patrick2
Wijze
Wijze

@IvanV  daar wil ik dan nog aan toevoegen dat het enkel voor nieuwe klanten is , het staat in de voorwaarden.

https://www.orange.be/sites/b2c/files/gc_1909019_update_koala_promo_nl.pdf

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @IvanV 

Zoals bij de meeste providers ... Al die cadeautjes zijn er om nieuwe klanten te lokken, de bestaande klanten blijven bij al die promo's in de kou ...Gefrustreerde man

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hassi
Gewaardeerd verkenner

En dan zijn er die overschakelen en dan komen ze met valse bedragen af. Online ingeschreven. Dus die promo van 3x10€ korting. Dan krijg je uw kaartje en dan lukt het activeren niet, althans van hun kant. Ik heb kunnen doen wat ik moest doen. Vervolgens ga je naar de winkel en daar helpen ze u wel maar ben je die promo kwijt en nadien zie je in de app dat het 25€ in plaats van 20€ is. Als hier niets aan gedaan wordt zal den deze terug bij Proximus zitten. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen