- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ondernemingsnummer
Beste,
Ik heb onlangs een koala-abonnement bij jullie opgestart. Aangezien ik in bijberoep als zelfstandige werk, wil ik graag mijn ondernemingsnummer op de factuur. Ik heb hier al meermaals voor proberen te bellen naar de klantendienst, maar telkens sluit het telefoongesprek in het midden van de conversatie.
Kan iemand dit voor mij in orde brengen aub?
Mvg
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@EvOv via deze weg gaat dat niet lukken aangezien wij ook gewoon klanten zijn. Beste is eens via FB een bericht te sturen , de klantendienst of de shop binnen gaan .
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Beste,
Ik heb onlangs een koala-abonnement bij jullie opgestart. Aangezien ik in bijberoep als zelfstandige werk, wil ik graag mijn ondernemingsnummer op de factuur. Ik heb hier al meermaals voor proberen te bellen naar de klantendienst, maar telkens sluit het telefoongesprek in het midden van de conversatie.
Kan iemand dit voor mij in orde brengen aub?
Mvg
Hallo @EvOv,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Heb ik soms ook
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@EvOv via deze weg gaat dat niet lukken aangezien wij ook gewoon klanten zijn. Beste is eens via FB een bericht te sturen , de klantendienst of de shop binnen gaan .