Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-10-19 10h46
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Gisteren en vandaag een prepaid nummer proberen herladen via https://www.orange.be/nl/online-herladen
Geeft error: Er heeft zich een technisch probleem voorgedaan met het betalingsinterface. Gelieve later opnieuw te proberen.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
Beste groet, Tom Vanthuyne
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@tomvanthuyne Gisteren en vandaag zelfde probleem bij herladen Tempokaart. Ik wou 20 EUR opladen, maar dat ging niet.
Geprobeerd met webbrowsers Chrome en Firefox, met debetkaart of met creditkaart: niets heeft geholpen, telkens dezelfde foutmelding!
Uit nieuwsgierigheid heb ik dan maar 15 EUR aangevinkt... en zie, het lukte en een tiental seconden later kreeg ik de bevestiging-sms.
@tomvanthuyne Gisteren en vandaag zelfde probleem bij herladen Tempokaart. Ik wou 20 EUR opladen, maar dat ging niet.
Geprobeerd met webbrowsers Chrome en Firefox, met debetkaart of met creditkaart: niets heeft geholpen, telkens dezelfde foutmelding!
Uit nieuwsgierigheid heb ik dan maar 15 EUR aangevinkt... en zie, het lukte en een tiental seconden later kreeg ik de bevestiging-sms.
Inderdaad, Juul. Ook met een ander bedrag succesvol geprobeerd.
We hebben een bugje ontdekt 😉
@tomvanthuyne schreef:
Inderdaad, Juul. Ook met een ander bedrag succesvol geprobeerd.
We hebben een bugje ontdekt 😉
Blijkbaar wel, klopt. Goed dat het nu hier staat, kan het nuttig zijn voor lotgenoten.
Geen idee, dat kan vanalles zijn. Je zou hiervoor de klantendienst kunnen contacteren, maar ik betwijfel of je daar meer antwoord gaat op krijgen, tenzij men je doorschakelt naar de technische dient.
In ieder geval zou ik gewoon doen wat er staat, het later nog eens proberen.