Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-10-22 09h32
Antwoorden: 3 antwoorden
Wij hebben op 1/9/2022 contact opgenomen om Orange lid te worden. Er werd dadelijk opgenomen en alles in orde gemaakt. De dag nadien belde ik opnieuw (er werd weer dadelijk opgenomen) en al onze gegevens waren verdwenen. Na ongeveer 45 minuten was onze aanvraag klaar.
We hebben ingeschreven op een promotie, nl gratis opstartkosten. Nu blijft Orange ons bestoken met herinneringen om die 59€ alsnog te betalen. Ik heb al verschillende keren gebeld maar ik krijg nooit een medewerker aan de lijn. Ook word ik nooit teruggebeld, alhoewel ze beloven ten laatste de volgende dag terug te bellen. Het is echter de enige manier om in contact te komen met de klantendienst. Op mails en berichten kan niet geantwoord worden.
Wat een smerige organisatie is dit?
We hebben daarom besloten om over te stappen naar een andere maatschappij. Onze domiciliëring zetten we ook zo snel mogelijk stop.
Heeft nog iemand dit voorgehad? En hoe hebben jullie de diensten stopgezet als je telefonisch geen contact krijgt?
Hoi,
Je krijgt telefonisch contact als je andere keuzenrs ingeeft (bv. technische vraag), men helpt jou ook verder door de opstartkosten te verwijderen en indien men hoort dat je niet tevreden bent of verbolgen of dat je wil stopzetten is de procedure jou een extra korting te geven (12 mnd -10%, 6 mnd -25% of 3 mnd -50%). De service is wel hoog bij Orange en de abonnementen voordelig. Door nu te veranderen kan het zijn dat men je die extra kosten toch gaat aanrekenen, maar normaal gezien is die herinnering van betalen v. opstartkosten een formaliteit die elke Customer Service Medewerker kan verwijderen. Dan bijkomend jouw ontevredenheid laten blijken kan je door die extra korting een zeer voordelig abonnement krijgen bij Orange.
@gabrielslinda goedemiddag,
niet fijn dit te lezen, soms word dat verrekent bij de vlg factuur.
Neem eens contact op via FB-Messenger: https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Idd, bij Orange verrekent men dat verschil bij de volgende factuur, net als de kortingen.
Grts