Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-06-19 09h17
Antwoorden: 1 antwoord
Ik wil nu toch wel eens mijn verhaal kwijt over orange. Ik ben al ruime tijd geen klant meer (jaar of 2 overgestapt naar concurrentie). echter heeft orange blijkbaar mijn nummeroverdracht niet goed afgehandeld want er liep blijkbaar nog een domicielering naar orange toe. Ik heb dus jaar of 2 door mijn eigen onopletendheid teveel betaald aan orange. Dat is mijn eigen schuld omdat ik mn rekening niet goed opvolgde.
Ik ondek dat dus en annuleer meteen die domicilie en stuur een mail naar orange waarin ik de situatie uitleg en vraag om dringend abbonement te stoppen. Ik vraag ook beleefd of het mogelijk is om eventueel stuk van verlies te compenseren aangezien het abbonement duidelijk niet gebruikt werd. omdat ik nogal moeilijke werkuren heb vraag ik ook nadrukkelijk mij terug te contacteren via mail.
wat doet orange? mij proberen bellen natuurlijk. dus na mijn werk savonds laat ondek ik verschillende berichten dat orange mij probeerde te bereiken maar geen verdere info. Ik mail dus opnieuw, leg nog eens de situatie uit, en vraag extra nadrukkelijk mij terug te mailen omdat ik moeilijk bereikbaar ben overdag. De dag erna zelfde scenario, orange probeert te bellen maar mailen blijkt een brug te ver...
Enkel na derde maal vragen om te mailen kreeg ik korte mail terug dat mijn abbonement zou beeindigd worden, maar verder geen uitleg of ik iets zou kunnen recuperen. soit, gezien dat het ook stuk nalatigheid van mijn kant was beslis ik het daarbij te laten en beschouw ik de zaak als afgerond.
1 maand later krijg ik echter brief met herinnering dat ik mijn abbonement van orange nog niet betaald heb. Ik dus weer mail naar orange, weer zonder resultaat. 2e herinnering, idem.
Ik krijg zo stillaan het idee dat medewerkers bij orange de instructie krijgen klanten die weggaan zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en liefst van al nog wat herinneringskosten aansmeren voor producten die nooit gebruikt zijn.
Vandaag ondertussen brief van deurwaarder om mijn openstaande factuur te betalen. het bedrag valt mee dus als ik weer geen deftig antwoord krijg maar betalen zeker en hopen dat deze ellende nu voorbij is?
Ik weet allesinds dat ik nooit van mn leven nog klant wil zijn bij orange, en zal ook iedereen afraden dat te doen.
@RV001 jammer te horen dat u slechte ervaring heeft gehad binnen Orange. Het probleem wat u stelt of mee maakt heb ik nooit ondervonden. Ben ook eens weg gegaan bij Orange en de betalingen zijn in eens gestopt en nu ben ik terug klant en alles in orde.
Het is wel , en of dat oplettendheid is of niet , er is altijd een eind factuur die een klant moet betalen. Dus u stopt wel het abonnement maar er zal dan altijd een eind factuur volgen.
Vind het persoonlijk jammer dat er bij u zoveel fout gegaan is maar om nu iedereen meteen af te raden klant te worden is natuurlijk ook niet fijn he. Bij mij is in het begin ook met installatie iets mis gelopen en om dan iedereen af te raden klant te worden is niet nodig. En zoals in mijn persoonlijk profiel staat heb voor de twee concurenten gewerkt dus op dit vlak wat u mee gemaakt heeft loopt er wel meer scheef.