annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onwettig geblokkeerd

Topic gestart op: 07-11-18 09h54

Antwoorden: 12 antwoorden

Linsey84
Gewaardeerd verkenner

Onwettig geblokkeerd

OPGELOST

Beste

 

mijn ex partner heeft door frustraties op 1 of andere manier mijn Orange laten blokkeren. Hierdoor kan ik geen enkel gesprek meer voeren en ook alsnog geen berichten sturen. Dit heeft hij gedaaan sinds ik in het ziekenhuis lig. Ik heb dit echter niet gedaan. Op welke manier kan ik dit recht zetten? En op welke manier ka ik melding hiervan maken? Mijn toestel is niet gestolen en zou het op prijs stellen dat dit word recht gezet. Ik kan zelfs jullie niet meer bereiken om dit recht te zetten.... lsjeozdt help me hierbij want ik ben radeloos. Ik heb wel onmiddellijk een nieuwe Sim aangevraagd maar heb deze niet gehad.. wat kan ik doen?

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Linsey84 dat had ik begrepen vandaar de oplossing om eventueel de nieuwe kaart bij een vriend of familie lid te laten leveren . Bel anders het nummer :02 745 95 00 om alles te deblokkeren . U staat in uw recht hij niet . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Linsey84 dan is uw ex in fout en wat hij gedaan heeft is onwettig. Niet dat Orange er veel aan kan doen maar als hij in uw klantezone kan direct zo snel als mogelijk het wachtwoord wijzigen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Linsey84
Gewaardeerd verkenner

Maar hoe kan ik van hieruit mijn abonnement terug activeren? Met de telefoon van het ziekenhuis lukt het niet en ben nu echt wel radeloos

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Linsey84 bel het nummer wat ik u gegeven heb . Dan komt u ook op de klantendienst en vraag of ze alles deblokkeren . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Linsey84
Gewaardeerd verkenner

Maar dat is nu net het probleem... ik krijg geen toegang om dat nummer te bellen want als ik op 1 druk voor Nederlands krijg ik zo een bezet toontje en dan krijg ik te horen dat het nummer niet toegelaten is

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Linsey84 kent u iemand anders die vandaag nog bij u langs komt om bezoek die ook Orange heeft ? Want die zou kunnen bellen of u zelf natuurlijk en dan alles terug in orde te krijgen . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen