Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-06-20 19h20
Antwoorden: 10 antwoorden
Vandaag belde mijn dochter me op met de mededeling dat er 50€ buiten bundel was.
na nazicht bleek dat er 92€ was aangerekend aankopen derden.
ik belde direct naar orange en kreeg ludiek het antwoord dat ik een maand moet wachten om te klagen , ik wou enkel vermijden dat er nog meer wordt aangerekend. Maar de helpdeskmedewerker had een slechte dag en legde de telefoon af.
ondertussen weet ik dat het pure oplichting is , mijn dochter kreeg van een nagemaakt profiel de vraag voor haar gsm nummer te geven , daarna ontving ze een sms en zo kan het valse profiel incasseren.
de helpdesk kan/wil me niet helpen , email bestaat niet meer bij orange , sociale media geen gehoor . . .
wie kan me helpen wat te doen ?
Idd je moet een maand wachten dan kunnen ze achterhalen wie jou heeft opgelicht je mag nooit code doorgeven aan iemand want dan doen ze aankopen op jou account
Laat ook kopen via online gsm blokkeren
NOOIT SMS CODES DOORGEVEN
Beste,
Waar juist kan je dat instellen om je online aankopen met je gsm te blokkeren?
Ik heb gekeken bij mijn klantenzone maar vind het niet direct terug.
Mvg,
Kurt
Bellen naar nummer 5000
Doen ze het meteen voor jou
Eeerst van harte welkom @Helmuteke en goedemorgen,
allereerst probeer dat nummer te blokkeren.
En als je kan ga dan naar een Orange shop wie weet kan die je helpen.
Succes.